El Màster en Negocis Internacionals porta els estudiants a conèixer les empreses més importants de Suècia

24 Mayo - 2019
  • El viatge acadèmic aporta als alumnes una perspectiva global de la gestió i els permet conèixer l'estratègia d'empreses potents com Ericsson, Nordea, H&M o Vaimo, entre d'altres.

Del 20 al 24 de maig s'ha dut a terme la setmana acadèmica internacional (SAI) del Màster Universitari en Negocis Internacionals de la UPF Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra. En aquest cas, els alumnes del programa han viatjat fins a Estocolm, Suècia, on han visitat les principals empreses del país. Enguany el màster ha decidit realitzar el viatge acadèmic a Suècia degut a les organitzacions punteres i amb un pes clau a l'economia internacional que tenen la seva seu al país: Spotify, Ericsson, Ikea, Nordea, H&M, Volvo, ABB...

La setmana acadèmica internacional és una activitat docent que permet als alumnes apropar-se als elements estratègics de la gestió internacional de les empreses. A través de les visites a les seus de les diferents organitzacions, els participants obtenen una perspectiva dels negocis internacionals privilegiada. La SAI s'articula de manera que els alumnes tenen la oportunitat de reconèixer, diagnosticar i avaluar tant els elements estratègics de l'empresa com els de la gestió internacional de les diferents àrees funcionals de les organitzacions. A més, cal tenir en compte que les empreses que s'han visitat durant la setmana s'emmarquen en àmbits diferents de l'economia, de manera que la perspectiva que aporta aquest viatge acadèmic és àmplia.

Entre les empreses que han visitat els estudiants del Màster Universitari en Negocis Internacionals destaquen:

• Nordea Bank: el banc més gran dels països nòrdics i d'Europa amb 10 milions de clients particulars i 700.000 clients empresarials.
  • Ericsson: un dels proveïdors líders de tecnologia de la informació i la comunicació (ICT), amb aproximadament el 40% del tràfic mòbil del món a través de les seves xarxes.
  • VAIMO: empresa líder en el sector de l'E-commerce que promou solucions digitals i aplicacions mòbils per millorar el rendiment de les empreses.
  • H&M: Una de les empreses sueques més grans i famoses del mercat internacional. El grup té 9 marques úniques i més de 4.800 botigues a 71 mercats.

També han tingut la oportunitat de conèixer de la mà dels seus directius i representants la start up TechBuddy, la Stockholm Business School o l'empresa de solucions de Software Telia.

El Màster en Negocis Internacionals de la UPF Barcelona School of Management s'ofereix en mode presencial i online i és reconegut internacionalment entre els 50 millors màsters en la seva especialitat per EDUNIVERSAL.