"El compromís i la motivació ens han ajudat a seguir endavant"

6 Julio - 2021

Bona tarda a tots i totes,

Sóc Marta Arenas, i em dirigeixo a vosaltres en representació de tots els alumnes de l’Executive MBA.

Cursar un màster sempre requereix esforç, constància, dedicació i sacrifici. Cursar un màster i treballar alhora, encara més; però és que invertir tots els divendres a la tarda, dissabtes al matí, i tardes de gran part de la setmana durant un any i mig, encara té més mèrit.

Encara que ens falten mesos per a acabar el programa, hem anat avançant setmana a setmana, afrontant els petits reptes que se'ns han presentat. Tant reptes propis del màster, com els de compaginar la vida personal i professional amb els horaris de classe i els lliuraments.

Algunes setmanes han passat més ràpid, unes altres s'han fet més difícils, però el compromís i la motivació ens han ajudat a seguir endavant. Motivació que per a molts és aprendre, reptar-se, superar-se i ampliar coneixements, però també compartir un espai amb els companys, esmorzar un bon senyoret del Boldú a la Rambla, anar a prendre una cervesa el dissabte després de classe al Level, o tenir llest un bon rostit argentí en una terrasseta.

Espero que tots continuem tenint les ganes i l'energia per al camí que ens queda per recórrer, que segur que ens continuarà aportant nous coneixements i reptes

Tantes hores junts ens han permès conèixer persones molt diverses, tant a nivell personal, com professional. Persones de diferents països, amb diferents llengües, diferent manera de veure les coses, diferent manera de treballar… però amb un objectiu comú. Abans d'obtenir el nostre anhelat diploma, encara ens queden mesos de classe, lliuraments i presentacions junts. De totes maneres, voldria aprofitar aquesta ocasió per a agrair-vos a tots, companys, haver fet més fàcil, suportable i divertit l'EMBA. A més, crec que tots estarem d'acord a agrair especialment en Manué, per tots els moments en els quals ens ha fet riure a classe; tot un mite.

Agrair també a l'escola els esforços realitzats per disposar d'un bon contingut i professorat durant el màster, i sobretot per haver-se adaptat a la situació incerta que vivim a causa de la pandèmia, i haver aconseguit desenvolupar amb normalitat tot el programa; el que sens dubte és tot un repte.

Finalment, espero que tots continuem tenint les ganes i l'energia per al camí que ens queda per recórrer, que segur que ens continuarà aportant nous coneixements i reptes. Espero també, que tingueu molts èxits, tant en aquesta com en futures etapes. Gràcies a tots.

Ara cedeixo la paraula a Qianying-Núria Zhou, que és alumna del màster en advocacia i parlarà en nom dels estudiants locals.