La Vanguardia destaca l'Executive Education de la UPF-BSM per formar els directius del món postpandèmia

23 Octubre - 2020

"Com serà el mar en què haurem de navegar el pròxim decenni?". Aquesta és la gran pregunta que tots els directius realitzen als seminaris de la UPF-BSM. Així ho exposa Josep Maria Galí, vicedegà de la UPF Barcelona School of Management a l'article que aquest divendres ha publicat La Vanguardia i en el qual es valora l'Executive Education de la UPF-BSM per formar els directius del món postpandèmia.

La de Galí, juntament amb la del degà Oriol Amat, son les dues veus que participen del reportatge i que expliquen un dels objectius principals de l'Escola: liderar el procés de revolució post-Covid a través dels nostres màsters, postgraus i cursos. "Les persones que lideren organitzacions o projectes han de fer-ho amb una gran capacitat d'adaptació i innovació; amb una visió interdisciplinària, de llarg termini, amb una sòlida base humanista i analítica i amb una perspectiva que tingui en compte elements de cultura, responsabilitat social i ètica", resumeix Amat.

"En un món marcat per la Covid-19, la capacitat de donar la volta a la visió del mercat i reformular amenaces com a oportunitats és fonamental"

Oriol Amat, degà de la UPF Barcelona School of Management

Aquestes claus les ofereixen els programes de la UPF-BSM que, com subratlla el diari, "destaca per un model d'aprenentatge basat en metodologies actives, una docència amb sòlida base científica i un model educatiu sustentat en el rigor, la personalització i una forta connexió amb la realitat professional".

L'article, doncs, emfatitza que l'Executive Education de la UPF Barcelona School of Management "fomenta el creixement professional dels responsables de les organitzacions en un nou context". En definitiva, anima a tots aquells directius del futur més immediat i que hauran de liderar el món post-Covid a formar-se a la nostra escola.

PODEU LLEGIR L'ARTICLE SENCER EN AQUEST ENLLAÇ.