La UPF Barcelona School of Management, a la final espanyola del CFA Research Challenge

4 Marzo - 2020
  • L'objectiu del concurs CFA Research Challenge és fomentar les millors pràctiques entre futurs analistes d'inversió

Qui realitza les millors anàlisis financeres i anticipa i projecta les millors solucions? Això és el que es juguen universitats i escoles de negoci en el concurs internacional CFA Research Challenge, que organitza CFA Institute en col·laboració amb Borses i Mercats Espanyols (BME). El certamen busca identificar als millors estudiants d'anàlisi borsària d'Espanya. A ell, es van presentar un total de 18 equips d'11 universitats i escoles de negocis. Tots ells estudiants de grau o postgrau que no poden tenir l'acreditació CFA charterholders ni tampoc experiència superior a 6 mesos en anàlisi de valors. Cinc grups han aconseguit passar a la final: Esade Business School, IE Business School, CUNEF, Eada i la UPF Barcelona School of Management.

L'equip de la UPF Barcelona School of Management estava format per Miguel Fernández-Ramos, Miguel Ángel Villagómez, Marc Macià i Patricio Palomares Pérez, alumnes del Màster en Mercats Financers dirigit per Xavier Brun i Xavier Freixas. Van realitzar una presentació excel·lent. "Hem après moltíssim amb aquesta experiència, ha estat genial poder competir a aquest nivell i presentar la nostra valoració a la directiva de Repsol i al CFA Institut. Estem molt contents i molt satisfets amb el resultat".

És la primera vegada que la UPF Barcelona School of Management participa en aquesta competició. Estem convençuts que en properes edicions aconseguirem arribar a la final europea i a la global, a Nova York.