La UPF Barcelona School of Management llança tres nous màsters oficials a les àrees de Supply Chain, Project Management i Big Data

1 Junio - 2023
nuevos programas

El Màster Universitari en Data Analytics for Business, el Màster Universitari en Project Management i Cultura del Canvi, i el Màster Universitari en Supply Chain Management, Tecnologia i Sostenibilitat arrancaran a l’octubre de 2023

Aquests se sumen a l'oferta actual de l'escola, que comptarà el proper any acadèmic amb un total de 46 programes

La UPF Barcelona School of Management anuncia tres nous programes per al proper curs acadèmic 2023-2024: el Màster Universitari en Data Analytics for Business, el Màster Universitari en Project Management i Cultura del Canvi, i el Màster Universitari en Supply Chain Management, Tecnologia i Sostenibilitat.

Aquests s'afegeixen a la seva extensa oferta, sumant un total de 46 programes: 28 dels quals són màsters universitaris i 14 més són propis. Amb aquest llançament, el portfoli de l'Escola de Management de la UPF passarà a cobrir les àrees d’Accounting and Finance, Business Administration and Management, Communication, Journalism and Translation, Creativity and Technology, Economics, Management and Health Sciences, Human Resources, Law, Politics and Public Management i Marketing and Branding.

En José Manuel Martínez-Sierra, director general de la UPF-BSM comenta al respecte: “Aquests nous programes tenen com a objectiu actualitzar la nostra oferta responent a la creixent necessitat de professionalització en àrees com ara el big data, la cultura del canvi o la sostenibilitat. Alhora, permetem als nostres alumnes accedir a algunes de les professions més demandades i més ben remunerades. El nostre focus és formar els líders del futur, amb valors transversals que són l'eix de la nostra Escola com són la innovació, la igualtat o la sostenibilitat, i que contribuiran a construir un món millor”.

Les classes dels tres nous màsters de la UPF-BSM, que compta amb les acreditacions EQUIS i AMBA, dos reconeixements que proven l'excel·lència acadèmica de l'escola i que la situen entre les més prestigioses a nivell mundial, començaran el 16 d'octubre de 2023, i conclouran a finals de juny de 2024.

• Màster Universitari en Data Analytics for Business

L’Ana Freire, Vice Dean of Social Impact and Academic Innovation UPF-BSM, estarà al capdavant del nou Màster Universitari en Data Analytics for Business que té com a focus l'anàlisi de grans quantitats de dades (big data), la intel·ligència artificial, la gestió de projectes o la millora de les solucions digitals a l'empresa, entre d'altres competències.

A més, gràcies a l'acord que la UPF-BSM manté amb Microsoft, cursant una assignatura optativa els alumnes podran preparar-se i accedir de franc a l'examen de certificació Microsoft Power BI Data Analyst Associate.

El programa s'adreça principalment a perfils amb formació en economia, administració i direcció d'empreses, màrqueting, matemàtiques, física o enginyeria, però també està obert a professionals d'altres àmbits que vulguin ampliar coneixements.

• Màster Universitari en Project Management i Cultura del Canvi

Per la seva banda, el Marc Oliveras, Executive Director for Deanship Projects UPF-BSM, dirigirà el Màster Universitari en Project Management i Cultura del Canvi que dotarà els seus alumnes de tècniques i eines necessàries quant a organització i lideratge de projectes d'èxit.

Aquest programa permet als alumnes preparar-se per aprovar la certificació professional PMP del Project Management Institute (PMI), la més prestigiosa a nivell professional.

El perfil d’alumnes serà professionals de l’àmbit de la gestió empresarial i el Management.

• Màster Universitari en Supply Chain Management, Tecnologia i Sostenibilitat

Finalment, serà l’Oriol Montanyà, Deputy Director General UPF-BSM, qui lideri el Màster Universitari en Supply Chain Management, Tecnologia i Sostenibilitat el qual ofereix coneixements tècnics i estratègics per al disseny i execució de tots els processos que intervenen en una cadena de valor, incorporant dos blocs que són essencials per a la gestió actual de les cadenes de subministrament: com la tecnologia pot afegir un valor real, i la sostenibilitat com una oportunitat.
El màster va dirigit a professionals de l'àmbit de la gestió empresarial i l'enginyeria, així com també a altres perfils que vulguin liderar estratègies de gestió de cadenes de subministrament