La BSM acull l'EFMD - Humane Winter School

15 Febrero - 2019
  • El programa de formació intensiva reunirà professionals del management provinents d'institucions d'educació superior europees

La UPF Barcelona School of Management - Universitat Pompeu Fabra acull per quarta vegada la Winter School organitzada per EFMD i Humane. Winter School és un programa de formació intensiu dirigit a professionals del management provinents d'institucions educatives europees. L'objectiu del programa és desenvolupar les habilitats de lideratge d'aquests professionals i abordar la situació actual del management d'institucions d'educació superior en el context europeu.

La Winter School tindrà lloc a l'edifici Balmes entre el 10 i el 15 de març. Els seus organitzadors són EFMD i Humane. EFMD és la European Foundation for Management Development, una organització internacional líder d'escoles de negocis i empreses amb més de 900 membres, entre els quals hi ha la UPF Barcelona School of Management, repartits en 88 països. És la xarxa que dirigeix ​​els sistemes d'acreditació de qualitat EQUIS, EPAS, EOCCS i CLIP, una referència clau per al sector del desenvolupament executiu i les escoles de negocis. Humane és una associació internacional que persegueix l'objectiu de crear xarxes internacionals i fomentar la innovació en els serveis de l'educació superior.

Per a més informació clica aquí