Joseph Zárate, antic alumne del Màster en Creació Literària, s'alça amb el Premi Gabriel García Márquez

10 Octubre - 2018

Joseph Zárate, periodista, escriptor i editor peruà i antic alumne del Màster en Creació Literària ha estat un dels quatre guanyadors dels Premis GABO, els premis Gabriel Garcia Márquez de periodisme que convoca la Fundación Nuevo Periodismo Iberoamericano (FNPI) a Medellín (Colombia).

Zárate s'ha alçat amb el premi GABO en la categoria 'Text' pel seu treball Un niño manchado de petróleo, un relat que va treballar en el seu projecte final de màster durant la seva estada a la UPF Barcelona School of Management.

Un niño manchado de petróleo - Finalista del Premio Gabo 2018 categoría Texto from FNPI on Vimeo.