Henrich Akomolafe, ex-alumne del MSC in IT, entra a la prestigiosa llista Àfrica Forbes 30 under 30

2 Julio - 2019

Forbes Àfrica ha publicat la cinquena edició de la llista 30 under 30 que identifica els joves talents i emprenedors, tots ells menors de 30 anys, que per la seva tasca, idees o projecció han destacat al llarg d'aquest any, tant a l'Àfrica com a nivell mundial. Es tracta, segons Forbes, d'aquests joves promesa que lideraran la societat del futur en cada un dels quatre sectors: negocis, tecnologia, creatius i esports.

Entre ells es troba Henrich Akomolafe, de 26 anys i original de Nigèria. Akomolafe és antic alumne del Master of Science en IT de la UPF Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra, programa que va acabar el 2016. Finalitzat el màster, Akomolafe va tornar a Nigèria per ocupar-se del negoci familiar, dedicat a la fabricació d'ascensors. El seu esperit emprenedor ha fet que en menys de tres anys la companyia s'hagi situat líder del sector i ha aconseguit fer-se amb grans projectes nacionals amb el Federal Inland Revenue Service i l'Autoritat Federal d'Aeroports de Nigèria, entre d'altres. El seu personal ha crescut de 20 a 80 empleats, tots menors de 40 anys. A més, Akomolafe ha fundat BNR Engineering, una empresa de construcció que ofereix plans de pagament flexibles i opcions com la moneda digital.

La llista es va anunciar a la reunió anual de Forbes Àfrica per a menors de 30 anys que va tenir lloc a l'Hotel Houghton a Johannesburg. Forbes va valorar d'Akomolafe especialment el seu esperit emprenedor, innovador i la seva capacitat per als negocis. La UPF Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra celebra que un membre de la seva comunitat hagi aconseguit créixer tant i entrar a formar part de l'exclusiva classificació de Forbes. 'Estic encantat d'haver aconseguir estar en aquesta llista tan sols dos anys després d'haver-me graduat. Aquesta victòria no és només meva sino també de la UPF Barcelona School of Management', ha manifestat Akomolafe.