Els estudiants del Màster en Periodisme Polític Internacional visiten importants institucions a Barcelona

27 Febrero - 2019
  • L'Institut Català Internacional per la Pau i la Unió per la Mediterrània obren les seves portes als alumnes del màster

Els estudiants del Màster en Periodismo Polític Internacional de la UPF Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra han visitat la seu de la Unió per la Mediterrània i la seu de l'Institut Català Internacional per la Pau a Barcelona. Amb aquestes dues visites el màster segueix acostant els alumnes a les organitzacions i institucions més rellevants de l'àmbit internacional a Espanya.

La UfM (sigles de la Unió per la Mediterrània en anglès) és la unió interestatal que treballa pel diàleg, la cooperació i la posada en marxa i supervisió de diferents projectes regionals en els 22 països de la conca mediterrània. Un dels membres de l'equip de Business Employment and Development de la Institució, Mohammed Elrazzaz, es va reunir amb els estudiants i va compartir amb ells com treballa la Unió per aconseguir els seus objectius en els 22 estats que envolten la Mediterrània.

A la visita a l'Institut Català per la Pau els estudiants del màster van conèixer les funcions investigadores i documentals que exerceix aquesta institució en àmbits com els conflictes armats, la reconstrucció social després del conflicte, les noves violències generades en situacions de pau teòrica i el foment de la pau. En els seus més de 10 anys d'activitat, l'ICIP ha construït un fons bibliotecari públic de més de 8.000 exemplars relacionats amb la pau i els conflictes bèl·lics al món. Una biblioteca única al sud d'Europa.

Informació relacionada: El Màster en Periodisme Internacional acosta els estudiants a les principals institucions internacionals