El Postgrau en Periodisme Digital a TN Ciència Argentina

20 Diciembre - 2011

El mes de març vinent s'iniciarà la 1ª edició del Programa de postgrau de Periodisme Digital, que s'impartirà a la seu de l'IDEC-UPF de Buenos Aires.

El programa, organitzat per l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra en col·laboració amb TN Ciencia Argentina , s'ha dissenyat per formar professionals que utilitzen les eines del periodisme digital i lideren les organitzacions periodístiques organitzades entorn de la comunicació digital. El postgrau està dirigit per Joan Francesc Cánovas, professor de Periodisme de la UPF i director del Màster en Direcció de Comunicació de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, Josep Maria Casasús, catedràtic de periodisme de la UPF i Carlos de Elía, gerent de notícies d'ARTEAR.

El 17 de desembre passat, el Joan Francesc Cánovas va ser entrevistat per TN Ciencia, on va afirmar que “avui dia el periodisme és digital o no és periodisme. Tots els mitjans són digitals. és difícil entendre el periodisme sense les noves eines digitals”. Podeu veure el vídeo de l'entrevista aquí.