La UPF-BSM celebra el Dia Mundial del Medi ambient amb el Programa de la Sostenibilitat Mediambiental

Dia del Medi Ambient

La UPF Barcelona School of Management se suma a la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient el 5 de juny organitzant el Programa de Sostenibilitat Mediambiental: un seguit d’activitats que té com a objectiu reforçar el compromís de l’escola cap al Benestar Planetari implicant activament la nostra comunitat.

El propòsit principal d’aquesta iniciativa és donar veu a estudiants, Alumni i professorat per tal d’acompanyar i fomentar la generació de noves idees que contribueixin a un futur més sostenible. Les activitats programades busquen potenciar la transferència de coneixement en aquest àmbit, des de la UPF-BSM cap a la societat, donant visibilitat a l’ampli ecosistema de talent de l’escola amb expertesa i experiència en matèria de sostenibilitat.

Alhora, es pretén que aquest Programa de Sostenibilitat sigui el punt de partida d’una xarxa de persones formada per diferents agents de l’escola, amb interès i implicació en aquest camp, en la que es generi debat i networking durant tot l’any.

Consulta les propostes que hem preparat i inscriu-te als esdeveniments que més t’interessin. Com que es tracta d’actes oberts a tothom, també t’animem a compartir l’agenda d’activitats amb la teva xarxa de contactes: