La UPF-BSM celebra el Dia Mundial del Medi ambient amb el Programa de la Sostenibilitat Mediambiental

18 Mayo - 2021
Dia del Medi Ambient

La UPF Barcelona School of Management se suma a la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient el 5 de juny organitzant el Programa de Sostenibilitat Mediambiental: un seguit d’activitats que té com a objectiu reforçar el compromís de l’escola cap al Benestar Planetari implicant activament la nostra comunitat.

El propòsit principal d’aquesta iniciativa és donar veu a estudiants, Alumni i professorat per tal d’acompanyar i fomentar la generació de noves idees que contribueixin a un futur més sostenible. Les activitats programades busquen potenciar la transferència de coneixement en aquest àmbit, des de la UPF-BSM cap a la societat, donant visibilitat a l’ampli ecosistema de talent de l’escola amb expertesa i experiència en matèria de sostenibilitat.

Alhora, es pretén que aquest Programa de Sostenibilitat sigui el punt de partida d’una xarxa de persones formada per diferents agents de l’escola, amb interès i implicació en aquest camp, en la que es generi debat i networking durant tot l’any.

Consulta les propostes que hem preparat i inscriu-te als esdeveniments que més t’interessin. Com que es tracta d’actes oberts a tothom, també t’animem a compartir l’agenda d’activitats amb la teva xarxa de contactes:

• 1 de juny a les 16h: Marató de Micro TED Talks Medi Ambient UPF-BSM:
    en aquesta activitat donarem veu a estudiants i antics alumnes actius en la causa mediambiental. El nostre repte és recolzar els que ja lideren la conversa i l’acció en aquest àmbit i al mateix temps, generar nous climate Influencers a la nostra comunitat.
  • 2 de juny a les 16h: Economia Verda vs. Economia Digital. Agendes compatibles? El ritme de l'economia verda és molt més lent que el de la revolució digital i aquesta té un impacte considerable en el medi ambient, el que pot provocar un xoc frontal entre tecnologia i medi ambient. El pròxim dia 2 de juny et convidem a debatre la compatibilitat d'ambdues agendes.
  • 15 de juny a les 16h: Logifruit-Mercadona: una aliança estratègica per a un model sostenible i innovador d'economia circular: el webinar ens presentarà un cas d'èxit que mostra l'alineació de les estratègies de negoci de Mercadona i Logifruit per aconseguir una relació innovadora i duradora dins d'un model d'economia circular en el sector agroalimentari.
  • 17 de juny a les 16h: Distribució urbana de mercaderies sostenible per a una millora econòmica, ambiental i social: la distribució urbana de mercaderies és la baula de la cadena de subministrament que actua a l'interior de les ciutats, amb l'objectiu d'abastir tant als establiments empresarials com al client final. En aquest context, l'estudi identifica les principals característiques que han de regir la Distribució Urbana de Mercaderies Sostenible.