Masterclass: Com convertir-se en creador de continguts professional?

22 Mayo - 2017
  • Ens ho expliquen els experts Joan Grau, Pep Gras i Luís Arcarazo amb una masterclass sobre els guionistes com a creadors de continguts

Els continguts que apareixen al nostre entorn, no només en els mitjans de comunicació, sinó a la xarxa, en programes televisius i en blogs o webs de marques corporatives, els redacten professionals cada vegada més demandats per la indústria, que cerca perfils especialitzats en gestors de continguts de l'entreteniment, ficció i branded content.

Les grans marques es gasten milions d'euros en alternatives creatives a la publicitat. En aquest sentit, el branded content audiovisual s'ha convertit en un producte estratègic que, utilitzant formats narratius i didàctics propis del món audiovisual, ajuda a les marques a posicionar-se, transmetre valors i ser rellevants per al seu públic. La UPF Barcelona School of Management i la productora El Terrat són els artífexs de la masterclass "De guionista a creador de continguts: com generar històries s'ha convertit en una de les professions del futur". En aquesta sessió s'abordaran, de la mà de tres experts i col·laboradors d'El Terrat, les àrees fonamentals de la indústria de la creació de continguts. Lluís Arcarazo, guionista de la sèrie "Nit i dia", ens parlarà de la ficció i de com el guionista s'ha convertit en showrunner. Joan Grau, guionista del programa "Late Motiv", abordarà la part de nous formats i les plataformes d'entreteniment; i Pep Bras, guionista de "Cinergia" ens parlarà de nous formats de branded content com a eina de màrqueting i vendes.

La masterclass no només està enfocada als estudiants de la UPF Barcelona School of Management, sinó que està oberta al públic en general. Per inscriure's gratuïtament a la sessió només s'haurà de completar el formulari.
Alhora, la UPF Barcelona School of Management i la productora El Terrat presentaran el nou Màster en Gestió i Creació de Continguts Audiovisuals dirigit pels professors Manel Jiménez i Jordi Gallur.

Lloc: Auditori UPF Barcelona School of Management, Edifici Balmes 132-134

Hora d'Inici: 19:30h