La UPF Barcelona School of Management i la Fundació Ared signen un conveni de col·laboració per gestionar el restaurant de l’escola sota el nom de Gastro Ared

13 Octubre - 2021
UPF-BSM i Fundació Ared
  • La Fundació Ared treballa per aconseguir la integració social i laboral de persones en situació d’exclusió, majoritàriament dones
  • Amb aquest acord, la UPF-BSM reforça la seva missió de promoure la transformació social
  • El conveni té una durada inicial de 5 anys i suposarà la creació de 4 nous llocs de feina directes

José M. Martínez-Sierra, director general de la UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM), i Judit Mascó, presidenta de la Fundació Ared, han signat un conveni de col·laboració per a la gestió del restaurant de l’escola, ara Gastro Ared.

El restaurant Gastro Ared és el primer que gestionarà la fundació, que treballa per aconseguir la integració social i laboral de persones en situació d'exclusió, majoritàriament dones procedents de centres penitenciaris i de serveis socials. Gastro Ared ha permès llençar un nou servei de restauració i suposarà un impuls econòmic imprescindible per continuar amb la missió de la Fundació Ared.

Aquest conveni de col·laboració, amb una durada inicial de 5 anys, suposa la creació directa de 4 nous llocs de feina. A més, permetrà la creació de més llocs de treball indirectes, donat que la Fundació Ared es convertirà en el proveïdor preferent dels càterings de tots els actes que se celebrin a l’escola.

Fundació Ared és l'única entitat social que ofereix càterings d'alta qualitat i ho fa proporcionant una feina i unes condicions dignes a persones en situació de vulnerabilitat.

Martínez-Sierra:  "A la UPF-BSM fem el que fem fonamentalment per retornar a la societat el que la societat ens dona. I aquest acord n’és un clar exemple"

En la signatura del conveni també han participat Manuel Lecha i Pepa Morató, vicepresident i directora general de la Fundació Ared; Marcos Eguiguren, Associate Provost for Strategic Projects de la UPF-BSM; i Pilar Soldevila, gerent de la UPF-BSM.

Amb aquest acord, l’escola reforça la seva missió de promoure la transformació social. Segons paraules del director general de l’escola, José M. Martínez-Sierra, “la UPF-BSM fa el coneixement accessible a tothom, i és gran no només pels rankings internacionals, sinó fonamentalment per la seva missió, pel benestar planetari i l’impacte social. Fem el que fem fonamentalment per retornar a la societat el que la societat ens dona. I aquest acord n’és un clar exemple”.

Mascó: "La col·laboració suposa una gran oportunitat per a reactivar una de les línies de producció clau de l’entitat, el càtering d’alta qualitat, que va quedar aturada per la pandèmia"

De la seva banda, Judit Mascó, presidenta Fundació Ared, ha declarat que “la col·laboració de Fundació Ared i la UPF-BSM suposa una gran oportunitat per a reactivar una de les línies de producció clau de l’entitat, el nostre càtering d’alta qualitat, que va quedar totalment aturada arran de la pandèmia. És per això que Gastro Ared contribueix a seguir garantint noves oportunitats laborals, justes i dignes, a les persones en situació de vulnerabilitat que atenem a Ared”.