Acte de reconeixement als millors TFM del curs 2019/2020

18 Diciembre - 2020

La UPF Barcelona School of Management celebra l'acte de reconeixement als millors treballs finals de màster o postgrau del curs 2019/2020. Enguany l'entrega dels Premis UPF-BSM als Millors Projectes o Treballs Final Màster/Postgrau se celebra de manera virtual en un acte online per posar de manifest l'esforç i l'excel·lència dels més de 90 treballs presentats en les set categories.

Categoria Millor Projecte per a la Contribució a la Recerca

Guanyador:

• Aproximación al futuro de la auditoría de cuenta realitzat per Adrià Garcia Casellas, Beverly Roxana Bazurto Castro, Carla Ramírez Regolf, estudiants del Màster Universitari en Gestió Financera i Auditoria de l'Empresa.

Accèssits:

• How are companies currently reporting their CSR indicators? realitzat per Sebastián Prieto Goico, estudiant del Master of Science in Management.
  • Criminalidad corporativa en la era del compliance: una aproximación penal y criminológica a la ciberdelincuencia realitzat per Montserrat González Martínez, estudiant del Màster en Dret Penal Econòmic i Compliance.
  • Propuesta de política pública para reducir la segregación escolar en Chile realitzat per Priscila González Yáñez, estudiant del Màster Universitari en Polítiques Públiques i Socials.

Categoria Millor Projecte per a la Contribució a la Transferència de Coneixement

Guanyadors ex aequo:

• DCEP & RMB internationalization. Can DCEP enhance the convenient payment in Africa? realitzat per Min Teng i Quinamei Zhang, estudiants del Master of Science in International Business.
  • Evaluación de modelos para estimar la curva de rendimientos. Una aplicación con machine learning a la deuda pública de Colombia realitzat per Jesús David Rincón Coral, estudiant del Màster Universitari en Banca i Finances.

Accèssits:

• Estudio de administración y aplicación en un caso real realitzat per Francesc Hurtado Satorres, estudiant del Màster en Direcció Financera y Comptable de l' Empresa. Especialitat Internacional Finance & Accounting.
  • Plan de marketing: CUICK realitzat per Sara Bertrán Llovera, estudiant del Màster Universitari en Màrqueting.

Categoria Millor Projecte de Gènere

Guanyador:

• Romper estereotipos. La imagen de las mujeres árabe-musulmanas en El País, La Repubblica y CNN realitzat per Diana Bohórquez, Sally Jabiel, Sebastiano Santoro, estudiants del Màster en Periodisme Polític i Internacional.

Categoria Millor Projecte de Cultura

Guanyador:

• De molécula a medicamento: El largo viaje de un nuevo fármaco realitzat per Daniela Gabriela Diez Uribe, estudiant del Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental.

Accèssit:

• Creación y análisis de la antología 'El fingimiento y las máscaras: Una antología sobre jugar a ser ¿lo que no se es?' realitzat per Paula Colmenares León, estudiant del Màster en Traducció Literària i Audiovisual.

Categoria Millor Projecte Interdisciplinari

Es declara desert.

Categoria Millor Iniciativa Empresarial Innovadora

Guanyadora:

• Healthy Cooking realitzat per Jessica Dávila Llaguno, estudiant del Master of Science in Management.

Categoria Millor Projecte d'Ètica, Responsabilitat Social i/o Benestar Planetari

Guanyadors ex aequo:

• Memòria d'informació no financera 2020. Incasòl realitzat per Javier Casanova López, Sandra Costa i Alfons Rossell, estudiants del Curs de Postgrau en Gestió de la Responsabilitat Social.
  • Acuerdo de París: Importancia para la industria energética y la economía internacional realitzat per Ángela María Acosta Reina, estudiant del Màster Universitari en Negocis Internacionals.
  • Plan de márqueting para Sonrisas de Bombay realitzat per María José Almeida Ayala, estudiant del Màster Universitari en Màrqueting.