"Aazar", curtmetratge dels alumnes del Màster en Animació, guanya el premi del jurat del Festival Internacional de Animación Mundos Digitales

12 Julio - 2018
  • El curtmetratge ha estat guardonat amb el premi especial del jurat

El curtmetratge Aazar, sorgit del Màster en Animació de la UPF Barcelona School of Management, va guanyar el premi especial del jurat del Festival Internacional de Animación Mundos Digitales que es va celebrar el passat 7 de juliol a La Coruña.

El curtmetratge, dirigit i produït per Alberto Rodríguez, Alice Labourel, Fabian Riquejo, Ignazio Acerenza, José Luis Herrera i Juan González, competia en la categoria de Millor Curtmetratge Nacional juntament amb tres obres més, i finalment s'ha emportat el premi especial del jurat.

Aazar és un curt que tracta el drama de les migracions forçades i, especialment, l'impacte que aquestes provoquen en els nens. La protagonista és una nena que viatja fascinada per arribar a la Terra, però per arribar-hi ha de travessar un camí d'asteroides que la portarà a trobar forces que superen la seva imaginació.

Aquest curtmetratge, juntament amb Delirium Danzanti i Hambriento, també fets per alumnes del Màster en Animació, van projectar-se el passat mes de març al Mecal, el Festival Internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona, dins la categoria Plançó, destinada a peces fetes per estudiants d'escoles de cinema o universitats catalanes.

azaar