1st Barcelona Management Spring Meeting

5 Abril - 2011

El proper 7 d'abril, l'Associació Espanyola de Directius, el Club Excel·lència en Gestió i l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra organitzen, a l'auditori de l'IDEC, la primera edició del Barcelona Management Spring Meeting. Sota el títol "El nuevo management de las organizaciones: clientes y personas", l'objectiu de la jornada es basa en el debat del present i el futur de la gestió empresarial i com pot transformar les organitzacions davant d'un escenari com l'actual, ple d'incerteses, sorpreses i complexitats. La inauguració de l'acte comptarà amb la presència de l'Hble. Sr. Andreu Mas-Colell, conseller d'Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, i la presentarà Jaume Casals, vicepresident executiu de l'IDEC i catedràtic d'Universitat; Ramon Adell, president de l' Associació Espanyola de Directius (AED) i Miquel Montes, president executiu del Club Excel·lència en Gestió a Catalunya (CEG) i director general adjunt de Banc Sabadell. Pel que fa als ponents, els assistents podran escoltar les paraules de d'Alfons Duran-Pich, management consultant; Anna Ma Llopis, fundadora i presidenta executiva d'ideas4all; Juan Soto, president d'honor de Hewlett Packard Espanya; Alfonso Jiménez, president de la comissió de Gestió de Persones de l'AED i president de Peoplematters; Rosa Ma García, exvicepresidenta de Microsoft Western Europe i consellera del BME; Juan María Nin, director general de ?la Caixa? i patró de la Fundació CEDE (Confederación Española de Directivos y Ejecutivos); Guillem López i Casasnovas, catedràtic d'Economia de la Universitat Pompeu Fabra i conseller del Banc d'Espanya; Juan Carlos Cubeiro, president d'Eurotalent, i Pedro Navarrete, director general de SONY Espanya. La jornada serà conduïda i presentada per Antonio Ruiz Va, màrqueting i estratègia comercial de Gas Natural Fenosa, director de programes Executive Education de l'IDEC i membre de la Junta Directiva de l'AED i està prevista la clausura per part de Carme Martinell, directora gerent de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra.