Màster en Direcció de Comunicació

L'experiència dels nostres participants

Jordi Lanuza
Promoció 2018

Em considero una persona curiosa i a la qual sempre li ha agradat anar-se reinventant. Podria dir-se que cada vegada que em genero una zona de confort, m'empenyo jo mateix fora d'ella. Vaig començar com a científic i, després d'un llarg recorregut, he acabat en el món de la comunicació. Aquí i allí. En el sector acadèmic i en el privat. No obstant això, trobava a faltar uns estudis que dotessin d'arguments algunes de les coses que ja estava fent i sobretot que em permetessin descobrir noves maneres de treballar. Per això vaig triar el Màster de Direcció de Comunicació.

Un programa com aquest requereix de molt d'esforç, però sobretot de molta dedicació. Malgrat això, la dinàmica de les classes facilita que gaudeixis del procés. La diversitat dels/de les companys/es i la proximitat dels/de les ponents permeten crear una xarxa d'aprenentatge on tots/es puguin contribuir. La satisfacció de trobar solucions als reptes que se'ns plantejaven afegia l'adrenalina necessària.

Ara que ja ha passat un any de la graduació, recordo el Màster amb molta nostàlgia. En el trajecte del curs, va haver-hi professors/as i assignatures que em van agradar més que unes altres. Però l'experiència global va ser molt bona: em va inspirar, em va donar coneixements i m'ha obert portes professionals. El Xavier Marcet sempre deia que després del màster havia de passar-te una cosa bona abans dels dos anys. En el meu cas va ser només un mes després i el màster, per descomptat, va tenir el seu pes específic.

Irma Orlandi

Promoció 2017

Vaig triar aquest programa perquè volia aprofundir el meu interès en la comunicació i el màrqueting i fer el salt des del sector públic al sector privat en l'àmbit professional.

Del meu procés d'aprenentatge destacaria la relació entre la teoria i la pràctica (com per exemple a través dels case studies) i l'experiència first hand dels professors, sobretot en el primer mòdul.

La meva experiència global en el programa va ser excel·lent.