Recerca

UPF-BSMCàtedra Vallformosa Foundation de Transformació Territorial Estratègica per al Benestar Comunitari

La Càtedra Vallformosa Foundation de Transformació Territorial Estratègica per al Benestar Comunitari es crea per definir un nou model de relació entre persones, empreses i territori més just, equitatiu, inclusiu i sostenible.

Un nou model de relació entre els diferents actors del ecosistema empresarial ha emergit, gestat a partir del benestar de les persones, amb principis ètics i amb una dimensió i projecció espiritual en el propi territori, on s’ha poder veure plasmat atorgant-li vitalitat transformadora, de manera que resulti atractiu pels visitants i generador de riquesa per als autòctons.

El model ha de poder ser conceptualitzat detalladament i, per tant, ha de ser replicable per diferents persones, en altres zones i en territoris diversos. En aquest sentit, la Càtedra vol abordar diversos àmbits temàtics com la identitat social i personal del territori, la transformació i la innovació o l’orgull de pertinença, entre d’altres.

La Càtedra de Transformació Territorial i Estratègica per al Benestar Comunitari, en sintonia amb els valors de la Vallformosa Foundation i els de la UPF-BSM, tractarà de actuar com a dinamitzador social i generador de notorietat i prestigi.

logo vallformosa

Objectius

• Definir un nou model de relació entre persones, empreses i territori més just, equitatiu, inclusiu i sostenible.
  • Generar coneixement amb rigor acadèmic i interès per transferir-lo a la societat.
  • Desenvolupant un Pla d’Activitats, que doti de valor les accions de la Vallformosa Foundation, alhora que actuï com a dinamitzador social, generador de notorietat i prestigi.
  • Acompanyar el Projectes de Prosperitat en el territori, que impulsa la Vallformosa Foundation.

Direcció

Silvia Coppulo

Sílvia Cóppulo

Directora de la càtedra
Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona i PhD en Comunicació i humanitats per la Universitat Ramon Llull. Periodista, conferenciant, investigadora i docent.

Equip

Jordi Pereira

Jordi Pereira Gude

Investigador
Doctor en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Politècnica de Catalunya.

Josep Graells March

President de la Vallformosa Foundation
Impulsor de la Càtedra de Transformació Territorial Estratègica per al Benestar Comunitari

Projectes de recerca

Estudi a partir d’un smarter crowdsourcing sobre el Territori Vallformosa, amb els objectius generals següents:

• Conèixer l’opinió i la valoració del territori per part de les persones que hi viuen, hi treballen o hi tenen algun vincle profesional o personal en relació a la zona i a elles mateixes, en el present i pel que fa a les expectatives de futur.
  • Determinar el valor econòmic, social i mediambiental del Territori Vallformosa.

Sílvia Cóppulo Martinez
Directora de la càtedra