• Programes

24 de novembre 2023

Auditori UPF-BSM

Business Person of the Year

La UPF Barcelona School of Management concedirà, el divendres 24 de novembre, el Premi Empresari de l'Any 2022 al president executiu de Telefónica, José María Álvarez-Pallete.

Es tracta de la segona edició d'aquests guardons de la UPF-BSM que es consoliden com un esdeveniment anual de referència i que són un reflex del fort vincle que l'escola de negocis manté amb el teixit empresarial. L'any passat el guardó va ser lliurat a José Ignacio Goirigolzarri, president de CaixaBank, una altra figura de gran rellevància en l'àmbit empresarial espanyol.

La cerimònia consistirà en la lectura de mèrits del guardonat i en l'acceptació d'aquest reconeixement per part del Sr. Álvarez-Pallete. L'esdeveniment serà conduït per la periodista Ana Boadas i comptarà amb la participació del president de la UPF Barcelona School of Management, Jaume Casals, la Rectora de la Universitat Pompeu Fabra, Laia de Nadal, així com també amb el director general de la UPF-BSM, José M. Martínez-Sierra.

Programa del Premi Empresari de l'Any 2022 UPF Barcelona School of Management

24 DE NOVEMBRE DE 2023

18:30 H | AUDITORI UPF-BSM (c/ Balmes 132-134, Barcelona)

• 18:30h – INICI DE L'ACTE
    • Esdeveniment conduït per: Ana Boadas, Periodista, presentadora i guionista
  • 18:35h – BENVINGUDA
    • Dr. José M. Martínez-Sierra, Director General UPF-BSM
  • 18:40h – LECTURA DE MÈRITS DEL GUARDONAT
    • Dr. Jaume Casals, President de la UPF-BSM
  • 18:50h – ENTREGA DEL PREMI EMPRESARI DE L'ANY 2022 UPF-BSM
    • Dra. Laia de Nadal, Rectora de la Universitat Pompeu Fabra
  • 18:55h – DISCURS D'ACCEPTACIÓ
    • Sr. José María Álvarez-Pallete, President Executiu de Telefónica
  • 19:15h – CLOENDA
    • Dra. Laia de Nadal, Rectora de la Universitat Pompeu Fabra
  • 19:30h – FI DE L'ACTE
  • A continuació, se servirà una copa de cava als assistents al rooftop de l'Edifici Balmes, 132-134.