Conference

Auditori | UPF-BSM

amba connect

Què és l'AMBA Connect?

Els esdeveniments AMBA Connect són una sèrie d'esdeveniments nocturns dissenyats per reunir estudiants i graduats de la seva xarxa cada cop més gran de MBA, MBM i DBA d'arreu del món.

Aquests esdeveniments són l'escenari perfecte per als futurs líders empresarials dels programes acreditats per AMBA que vulguin conèixer i intercanviar idees amb companys afins, construir les seves xarxes professionals i escoltar líders empresarials, acadèmics i líders de pensament.

La UPF Barcelona School of Management té l'honor d'acollir el proper esdeveniment, i convidem els membres d'arreu d'Espanya i de fora a unir-se a nosaltres per a una vetllada de debats d'alt nivell, opinió informativa d'experts i oportunitats de networking inestimables.

Fes clic aquí per reservar la teva plaça!

AMBA Connect Barcelona

Quan: 10th May 2023 | 18:30 – 21:30 CEST

On: UPF Barcelona School of Management, C/ Balmes, 132-134, Barcelona 08008

Cost:  11€ per persona

Programa:

18:30 – 19:00: Registre, canapés i refrigeris de benvinguda
19:00 – 19:05: Benvinguda de la mà d'AMBA & BGA
19:05 – 20:00: Ponència
20:00 – 21:30: Networking i refrigeris

Tema i ponent

Beyond the MBA: finding resilience, community, and purpose in a rapidly evolving world

Un MBA és un pas per a una sòlida carrera en l'àmbit del management, així com una eina més que útil per adaptarse als canvis que es produeixen a nivell mundial. Per ser líders d'èxit, són claus l'aprenentatge permanent i la millora d'adaptabilitat i habilitats de construcció de comunitats. A partir de l'experiència personal i sempre vinculat a l'actualitat, Mackin abordarà com prosperar enmig de la incertesa i donar forma al futur a través de la innovació, agilitat i lideratge, tot impulsat per l'ètica.

Sobre el ponent

Scott Mackin és un emprenedor i professor de MBA que ha format part de múltiples indústries de diversos continents durant els últims 20 anys. La seva experiència inclou funcions de gestió en desenvolupament de negocis, màrqueting i operacions i ha assessorat startups d'alt creixement i empreses Fortune 500. Actualment viu a Barcelona amb la seva dona i els seus dos fills.