Conferència

6 claus del procés d'innovació en el context actual

Dimarts 8 juny, a les 18:45h (CET)

En línia

webinar innovacion master emprendimiento upf bsm

Inscripcions, aquí

La UPF Barcelona School of Management presenta el nou Màster en Innovació, Estratègia i Emprenedoria. Amb motiu de llançament, us convidem a la conferència virtual sobre les claus bàsiques per innovar en l'entorn postcovid el 8 de juny, a les 18:45h.

Durant la sessió, Christian Rodríguez Fornos, professor del programa, oferirà una visió realista i pràctica per a tenir en compte en qualsevol estratègia. Així mateix, abordarà els punts clau a tenir en compte en qualsevol procés d'innovació en una empresa en el context actual. A més, recorrerà tot el procés innovador, des de la visió del client fins al vessant operacional.

Ponent: Christian Rodríguez Fornos, emprenedor en sèrie. Fundador de BYHOURS, Urban Secrets Netip Consulting, Xocolata Studio, entre altres. Board Member a Barcelona Tech City i Hawkers Group. Professor i mentor universitari en temes d'innovació i ecosistema digital. MBA de la UPF Barcelona School of Management.