Postgrau Online en Farmacoeconomia

Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

Aquest programa està pendent d'aprovació per part dels Òrgans de la Universitat, en el marc del procediment d'aprovació de la programació dels seus centres adscrits previst per al quart trimestre de 2018.

El Postgrau Online en Farmacoeconomia de la UPF Barcelona School of Management t'especialitzarà en l'avaluació econòmica de medicaments i tecnologies mèdiques, així com en la política i la gestió del medicament a nivell macro, meso i micro (farmacoeconomia).

Al llarg del Postgrau Online en Farmacoeconomia , aprendràs a entendre, valorar i fer avaluacions econòmiques de medicaments i tecnologies mèdiques, així com a optimitzar la gestió dels serveis sanitaris mitjançant l'aplicació de tècniques quantitatives. També aprendràs a analitzar les polítiques actuals de finançament del medicament i a gestionar els medicaments en els diferents sistemes sanitaris.

Dirigit a professionals i titulats relacionats amb el sector sanitari i farmacèutic, el Postgrau Online en Farmacoeconomia té equip docent format per professors de reconegut prestigi dels departaments d'Economia i Empresa i de Ciències de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Objectius

Proporcionar la formació especialitzada en economia i gestió dels serveis sanitaris i del medicament (farmacoeconomia). La gestió en el sector sanitari i farmacèutic s'entén en el sentit més ampli i inclou les presentacions de l'Administració pública, els centre i serveis de les institucions sanitàries a qualsevol dels nivells assistencials, els proveïdors de les prestacions farmacèutiques, les agències d'avaluació de medicaments i tecnologies mèdiques, així com la indústria i els distribuïdors farmacèutics, les entitats asseguradores i les consultores d'aquest sector.

El programa té un especial interès per als professionals i titulats relacionats amb el sector sanitari i interessats en els temes d'economia de la salut, la farmacoeconomia, el disseny i la gestió de programes de qualitat.

El màster es dirigeix especialment a aquests titulats i professionals i els ofereix una formació acadèmica amb una elevada reputació en el mercat. El programa no exigeix als participants coneixements econòmics previs.

A qui va dirigit

El Postgrau Online en Farmacoeconomia es dirigeix a professionals dels sectors sanitari i farmacèutic que no disposin de temps per a una formació presencial o que prefereixin una formació basada fonamentalment en la comunicació virtual. El programa s'adapta a les necessitats i als requeriments de professionals amb experiència i de titulats recents que vulguin ampliar els seus coneixements en aquestes àrees.

El Postgrau Online en Farmacoeconomia es dirigeix a professionals que, independentment del seu lloc de residència, vulguin seguir un curs a distància de les característiques esmentades. El programa es desenvolupa en llengua castellana.

De forma especial, està preparat per a completar la formació d'aquells professionals amb responsabilitats de gestió o de titulats que vulguin adquirir les habilitats necessàries per a assumir-les en:

• hospitals, laboratoris clínics i centres sanitaris públics i privats,
  • administracions públiques encarregades de la gestió/i o finançament de medicaments i serveis sanitaris,
  • empreses asseguradores privades, empreses farmacèutiques, centres de formació en gestió de medicaments i serveis sanitaris, etc.