Informació per a:

Gonzalo De Lucas Abril

Associate Professor UPF
Director Acadèmic, Management, Law, Society & Humanities

Gonzalo de Lucas Abril Doctor en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra.és el Director Acadèmic del Postgrau a Muntatge Audiovisual i Edició de Vídeo de la UPF Barcelona School of Management.

Gonzalo és Professor agregat de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Universitat Pompeu Fabra, i Programador de Xcèntric i Gandules al CCCB. És coeditor de la revista Cinema Comparat/ive Cinema, i ha escrit diversos llibres, i articles. És col·laborador al suplement Cultura/s de La Vanguardia.

UPF Research

• Management, Law, Society & Humanities

• Doctor, Ciencies Socials i Jurídiques, Comunicació, jornalisme i traducció

Director/a

• Postgrau en Muntatge Audiovisual i Edició de Vídeo

• Director Acadèmic, Management, Law, Society & Humanities - UPF Barcelona School of Management
  • Programador de cinema de vanguàrdia i documental - Centre de Cultura Contemporània de Barcelona

Actividad Investigadora y transferencia

• DE LUCAS ABRIL, G., ELDUQUE, A. (2021). Cuando sube una oleada de fuego por los pies: experiencias creativas de la actriz en el cine español.. L'Atalante, Madrid, España.
  • SOURDIS, C., DE LUCAS ABRIL, G. (2019). The essay film as methodology for film theory and practice. Alphaville: Journal of Film and Media.
  • DE LUCAS ABRIL, G. (2018). Associative Vision and Figurative Comparison. Cinema Comparat/ive Cinema.
  • DE LUCAS ABRIL, G. (2018). Suplementos de visión. La imagen detenida.. Arkadin, Argentina.