La UPF-BSM acull una xerrada sobre les oportunitats postcovid entre la Xina, Catalunya i Espanya

5 Marzo - 2021

El president de la Unió d'Associacions Xineses a Espanya, Lam Chueng Ping, va compartir amb l'alumnat la seva experiència de més de 50 anys al sector dels negocis a Catalunya i Espanya

庞培法布拉大学UPF-BSM商学院邀请了西班牙知名华商、西班牙华侨华人社团联谊总会林传平主席作为主讲嘉宾,周倩莹 (Núria Zhou)庞培法布拉法学、工商管理双学位、UPF-BSM法学硕士校友作为助讲嘉宾。为在校学生讲述了后疫情时代,中国、加泰罗尼亚和西班牙之间的商业机会。

UPF-BSM 感谢他们的合作,并且有坚定的意愿想要与华人有进一步的合作。

La UPF Barcelona School of Management ha acollit una xerrada per a l'alumnat amb el president de la Unió d'Associacions Xineses a Espanya, Lam Chueng Ping, sobre Oportunitats comercials i culturals post covid-19 entre la Xina, Catalunya i Espanya. En l'acte han participat la directora del Departament de Business & Management Strategy de la UPF-BSM, Carolina Luis Bassa, i l'alumna del Màster Universitari en Advocacia i alumni del doble grau de la Universitat Pompeu Fabra en ADE i Dret, Núria Zhou, i va comptar amb la presència del director general de l'Escola, José M. Martínez-Sierra.

L'extensa experiència del senyor Lam al sector dels negocis va ajudar a acostar el públic a una millor comprensió del caràcter emprenedor xinès i de la seva gran capacitat de resiliència al llarg dels segles. "La història ens ha fet així", ha matisat el senyor Lam, mentre relatava les dificultats a què la comunitat xinesa s'ha hagut d'enfrontar a l'hora d'impulsar projectes arreu del món.

"La història ens ha fet així", va matisar el senyor Lam als assistents, mentre relatava les dificultats a què la comunitat xinesa s'ha enfrontat a l'hora d'impulsar projectes arreu

Les relacions de Catalunya i Espanya amb la Xina són una realitat des de fa dècades, però la pandèmia ha obert nous camins que cal explorar. En aquest sentit, el senyor Lam ha advertit que en poc temps "hi haurà més de 200 milions d'universitaris a la Xina" que cercaran oportunitats de negoci arreu, també a casa nostra. Així, la UPF-BSM es compromet a seguir treballant per acompanyar aquests joves en la seva carrera formativa i a impulsar-los en el seu futur professional.

La UPF-BSM agraeix la col·laboració del senyor Lam i l'alumna Núria Zhao.
UPF-BSM非常感谢您们的合作