La UPF Barcelona School of Management redueix un 20% el consum d’electricitat, aigua i emissions durant la VII Marató de l’Energia

4 Marzo - 2022

La UPF Barcelona School of Management ha reduit un 20% el consum d’energia elèctrica, aigua i emisions durant el mes de febrer amb la VII Marató RE-M de l’Energia, en consonància amb els valors i objectius de la seva missió de lluitar pel benestar planetari.

Concretament, l’escola de management de la Universitat Pompeu Fabra, que és la primera vegada que participa en aquesta iniciativa, ha aconseguit disminuir en un 19,75% la despesa elèctrica; també ha retallat la quantitat d’aigua consumida en un 25,83% i les emisions en un 19,83%.

Tot això gràcies a l’esforç i implicació de tota la comunitat UPF-BSM que durant aquest mes han dut a terme pràctiques per aminorar els consums en general i l’impacte sobre el medi ambient.

L'escola ha aconseguit disminuir en un 19,75% la despesa elèctrica; ha retallat la quantitat d’aigua consumida en un 25,83% i les emisions en un 19,83%

L’escola ha dut a terme una campanya informativa a l’edifici i també una campanya de comunicació interna amb missatges diaris per donar consells, dividits temàticament per setmanes i tractant llum, aigua, mobilitat sostenible i emissions. Tant alumnes, professorat com personal de gestió de l’escola han pres consciència d’aquestes accions i gràcies a això s’ha pogut reduir l’impacte de l’edifici durant aquest mes.

La VII Marató RE-M de l’Energia és una iniciativa de la consultora l’Origen per l’estalvi energètic i per la lluita contra la pobresa energètica i el canvi climàtic impulsada per l’Institut Català de l’Energia. En aquesta edició han participat diversos edificis de la Generalitat de Catalunya, Ajuntaments, centres educatius i equipaments d’arreu de Catalunya.