La UPF Barcelona School of Management celebra els Student Project Awards 22-23

17 Noviembre - 2023
Student Project Awards

Els millors projectes de màster i postgrau de la UPF-BSM han estat premiats en una edició amb rècord de participació

La UPF Barcelona School of Management (UPF-BSM) ha guardonat els millors projectes de màster i postgrau del curs 2022-2023 a la cinquena edició dels Student Project Awards, l'esdeveniment anual que reconeix els treballs finals dels estudiants de la UPF- BSM en set categories; Investigació; Transferència de Coneixement; Interdisciplinar; Gènere i Diversitat; Ètica, Responsabilitat Social i Benestar Planetari; Cultura; i Iniciativa Empresarial Innovadora.

El Degà de la UPF-BSM, Llorenç Bagur, ha celebrat la consolidació dʻaquests premis que, aquest any, "han rebut un 50% més de candidatures respecte a lʻedició anterior". En aquest sentit, ha agraït "lesforç i la dedicació de tots els estudiants i també del professorat, que ha revisat i valorat tots els projectes en temps rècord".

La ceremonia, presentada pel Subdirector General, Oriol Montanyà, i per la Directora del MSC en Sostenibilitat, Erola Palau, també ha comptat amb la presència del Director General de la UPF-BSM, José Manuel Martínez-Sierra, qui ha tancat l'acte subratllant que "els treballs indiquen que l'Escola va pel bon camí, ja que tots els projectes reflecteixen els valors que defensa la UPF-BSM".

Abans de fer entrega dels guardons, Miriam Acedo, Alumni del Máster en Mediación Profesional, Directora de Persones a Lunet Facility Services i cofinalista d'aquests mateixos premis en l'edició anterior, ha dirigit unes paraules emotives als finalistes de la promoció 2022 assegurant que la clau de l'èxit es troba en tres pilars; “l'aposta per líders humans empàtics; l'atracció i fidelització del talent en un entorn que pugui créixer; i l'aposta per una cultura orientada al benestar”. Segons Acedo, “hem de combinar un alt nivell d'exigència amb un alt nivell de cura de les persones”.

Els guardonats

El vicedegà de Recerca, Jordi Perramon, ha estat el responsable de lliurar les distincions a la categoria de Millor Projecte de Recerca. D'aquesta manera, el primer premi d'aquesta àrea s'ha atorgat a Roger Artero Cruañas i Botond Horányi pel projecte “Navigating the financial landscape of energy transition”.

El primer premi al Millor Projecte de Transferència de Coneixement ha estat lliurat per la vicedegana de Transferència de Coneixement, Susana Domingo, a Jéssica del Carmen Sánchez García pel seu treball “Climate change communication. Evolution, frames and the movable middle”.

Susana Domingo també ha atorgat el premi (ex aequo) de la categoria Millor Projecte Interdisciplinari a Nelly Padilla Gómes per “N-BRAIN-Servei integral d'atenció al nen prematur ia la seva família” i a Eva Palacios Martínez per “The NBrain Project: A Clinical Mediation Service for Children et Risk of Neurodevelopmental Disorders and their Families”.

La quarta categoria, Millor Projecte de Gènere i Diversitat, ha estat lliurat per la Directora de l'Àrea Acadèmica de Finances, Comptabilitat i Control, Luz Parrondo. El jurat ha decidit que el primer premi sigui per a Stefany Hernández Arrieta amb el seu treball “Relats científics per als sentits”.

Marcos Eguiguren, Associate Provost de la UPF-BSM i director de la Càtedra de Finances Sostenibles, ha lliurat els diplomes a la categoria de Millor Projecte d'Ètica, Responsabilitat Social i Benestar Planetari. El treball guanyador ha estat el “Projecte d'intervenció en casos de delictes lleus al barri del Born de Barcelona: Cercles de proximitat i simpatia” d'Adrián Arroyo Díaz-Morera, Gènesi Jiordana Ceroni Nazar i Víctor Mateu Vidal.

Per la seva banda, Mathilde Brodu, responsable del Programa Cultura del Grup UPF, ha atorgat el primer premi a Millor Projecte de Cultura a Berta Pladevall Soriano amb "Col·lecció Katiuska".

El primer premi de la darrera categoria, Millor Iniciativa Empresarial Innovadora, patrocinada per Vita Student, l'ha lliurat Ramon Bastida, Director of the MBA Full Time Program, i Elena Cabezas, Màrqueting Manager a Vita Student, a Marina Hidalgo Jaén per “EYE2FACE - Impulsa la teva habilitat comunicativa”.

Palmarès Student Project Awards 2022-2023

Millor Projecte d'Investigació

• 1. Roger Artero Cruañas i Botond Horányi. “Navigating the financial landscape of energy transition”
  • 2. Sebastian Casali. “Corruption and offshore incorporations understanding the role of corruption in offshore incorporations: a cross-country analysis”
  • 3. Enric Ros Simo. “Cost-utility analysis of pharmacological treatments for covid-19 in the United Kingdom”

Millor Projecte de Transferència del Coneixement

• 1. Jéssica del Carmen Sánchez García. “Climate change communication. Evolution, frames and the movable middle”
  • 2. Eliel García Soto. “¿Cómo impulsar la inclusión financiera en México?”
  • 3. Pilar Rodriguez Franco. “Plan de comunicación del Instituto de Biología evolutiva “somos evolución – We are evolution”

Millor Projecte Interdisciplinari (primer premi ex aequo)

• 1. Nelly Padilla Gomes . “N-BRAIN-Servicio integral de atención al niño prematuro y a su familia” (ex aequo)
  • 1. Eva Palacios Martínez. “The NBrain Project: A Clinical Mediation Service for Children et Risk of Neurodevelopmental Disorders and their Families” (ex aequo)