La Càtedra de Finances Sostenibles convoca el premi al millor Treball Final de Màster sobre finances sostenibles

14 Marzo - 2022
TFM finanzas sostenibles

La Càtedra Triodos de Finances Sostenibles de la UPF Barcelona School of Management convoca el Premi al millor Treball Final de Màster que abordi la temàtica de les Finances Sostenibles amb l'objectiu de promoure-les i donar-los visibilitat.

Eguiguren: "La creació d'aquest premi és una gran iniciativa per donar visibilitat a les Finances Sostenibles"

“La Càtedra té la visió d'aconseguir un sector financer estable i resilient que contribueixi a una economia centrada en les persones i al manteniment de la vida al planeta. La seva missió és afavorir i contribuir al debat i a l'acció en finances sostenibles amb un enfocament teoricopràctic, i de manera independent. La creació d'aquest premi és una gran iniciativa que treballa en aquest sentit”, diu el director de la Càtedra, Marcos Eguiguren.

En aquesta primera edició, la participació està oberta a qualsevol estudiant de màster a Espanya fins al 30 de juny de 2022. El premi compta amb una dotació econòmica i amb un jurat compost per membres de la Càtedra i del Consell de la Càtedra.

Més informació sobre el premi