Se suspèn l'activitat lectiva presencial a partir del 13 de març

12 Marzo - 2020

covid

La UPF Barcelona School of Management ha suspès l'activitat lectiva presencial seguint les instruccions que el Govern de la Generalitat ha transmès a tot el sistema educatiu de Catalunya en relació a les mesures excepcionals pel coronavirus SARS-CoV-2 . A partir de demà, 13 de març de 2020, l'activitat docent presencial queda suspesa tant a l'edifici Balmes com a tots els campus de la UPF, així com també la resta d'activitats no acadèmiques presencials. L'edifici Balmes, seu de la UPF Barcelona School of Management, es mantindrà obert i en funcionament, amb les mesures necessàries per a garantir la salut de tota la comunitat. Les sales d'estudi, però, restaran tancades al públic.

Pel que fa al desenvolupament de l'activitat formativa, el professorat establirà les pautes de funcionament necessàries amb els estudiants. En aquests moments, cada professor està avaluant les opcions més idònies per a cada cas. L'escola ha posat a disposició del professorat diferents recursos per a la docència en format remot.

Els Màsters i postgraus online, en principi, mantenen el calendari lectiu establert amb tota normalitat.

Pel que fa a les pràctiques acadèmiques externes curriculars, els estudiants han de seguir les indicacions determinades per l'empresa. En cas que no es puguin realitzar perquè la institució de destinació ha pres mesures que ho impedeixen, es valoraran les opcions alternatives en cada cas.

La UPF Barcelona School of Management informarà regularment sobre l'evolució de la situació a través del web i les xarxes socials. Qualsevol consulta, els estudiants poden adreçar-se telèfonicament o per correu electrònic als gestors dels seus programes.

Més informació:

Carta del rector de la Universitat Pompeu Fabra a la comunitat universitària

Protocol d'actuació coronavirus (COVID-19)