Pau Verrié deixa la direcció general de l'IDEC després de 17 anys

1 Septiembre - 2010

El passat 15 de juliol Pau Verrié va deixar la direcció general de l'IDEC. L'1 d'abril de 1993 va rebre l'encàrrec del rector de la UPF, el professor Enric Argullol, de crear un centre per desenvolupar la formació contínua i de postgrau de la UPF, encàrrec que es va materialitzar l'octubre de 1993 amb la creació de l'IDEC com una fundació formada per la UPF i per un conjunt d'empreses i institucions econòmiques. Aquest mateix mes, Pau Verrié va ser nomenat primer director general de l'IDEC, càrrec que ha ocupat fins ara. En aquests 17 anys, 93.000 persones han participat en les activitats de l'IDEC, de les quals 27.000 han obtingut títols de màster o de postgrau. En conjunt, han estat 10.000 els participants estrangers en els programes desenvolupats tant a Barcelona com en els desenvolupats en altres països, i 20.000 els participants de programes per encàrrec d'empreses i institucions.

En aquest període, Pau Verrié ha representat l'IDEC Universitat Pompeu Fabra en diverses xarxes, tan nacionals com internacionals. Ha estat fundador i president de l'ACECU, xarxa catalana de formació contínua universitària, fundador i president de ForQ, associació catalana d'escoles de negocis i fundacions universitàries, fundador de la xarxa espanyola RUEPEP, membre de l'Steering Commitee de la xarxa europea EUCEN, fundador i membre del Comitè Executiu de la xarxa llatinoamericana RECLA i representant a EFMD, CLADEA i PRME. Pau Verrié seguirà, els propers anys, a la Universitat Pompeu Fabra en un projecte vinculat al rectorat.