Maria Munné, codirectora del Màster en Mediació Professional, rep la Medalla al Mèrit Professional

22 Enero - 2019

• El premi reconeix la tasca dels professionals que fomenten la cultura de la pau, el diàleg i la resolució de conflictes a Espanya

El Diari de Mediació i l'Escola Espanyola de Mediació i Resolució de Conflictes van celebrar el passat divendres l'acte de Lliurament de Medalles al Mèrit Professional. Maria Munné, codirectora del Màster en Mediació Professional de la Barcelona School of Management, va ser guardonada amb aquest reconeixement. El lliurament de medalles té per objectiu posar en valor el treball que realitzen els professionals de la mediació. Una tasca que fomenta el diàleg, la resolució de conflictes per vies no judicials i que impulsa, en definitiva, la cultura de la pau.

El lliurament de premis se celebra a motiu del Dia Europeu de la Mediació, el 21 de gener, una data en la que es commemora l'aprovació per part del Consell d'Europa de la Recomanació número R (98) 1 sobre Mediació Familiar, el que es tradueix com la data en què es va impulsar la consolidació de la mediació a Europa.

L'acte es va celebrar el divendres 18 de gener a l'Associació de Premsa de Madrid. A més de reconèixer la trajectòria professional de la codirectora del màster Maria Munné amb la Medalla al Mèrit Professional, es va guardonar altres persones i associacions. És el cas de Manuela Carmena, alcaldessa de Madrid, que va ser premiada en reconeixement a la seva tasca en la promoció de la Cultura de la Pau, impulsant el Fòrum Mundial sobre les Violències Urbanes i Educació per a la Convivència i la Pau. La Direcció General de Justícia i Interior del Govern de la Rioja va ser premiada pel seu Servei de Mediació Intrajudicial, així com també van ser guardonats José Pascual Ortuño Muñoz, magistrat de la secció 12a de l'Audiència Provincial de Barcelona, ​​Ramon Alzate Sáez d'Heredia, catedràtic de Resolució de Conflictes a la Universitat del País Basc o Ascensión Iglesias Redondo, presidenta de UNAF (la Unió d'Associacions Familiars), entre d'altres.