El Màster en Mediació Professional convoca magistrats, mediadors i entitats socials per treballar plegats en la convivència social

10 Enero - 2019
  • Al cercle de diàleg 'Construint convivència: promovent escenaris impensables' se cercaran noves maneres de reforçar vincles socials a través de la mediació

El Màster en Mediació Professional participarà un any més en les activitats que se celebren en el marc del Dia Europeu de la Mediació. La UPF Barcelona School of Management ha organitzat el pròxim 25 de gener un cercle de diàleg en el que participaran magistrats, mediadors i entitats socials i veïnals. Durant l'esdeveniment es durà a terme una sessió de treball conjunta en la que, mitjançant tècniques de mediació, es treballarà per reforçar vincles socials i per construir convivència des de diferents perspectives. El format de l'acte serà obert i participatiu de manera que entre tots els participants s'arribi a construir tres idees clau per al foment de la convivència ciutadana.

Al diàleg hi assistirà: Carme Guil, magistrada i vicepresidenta de GEMME (Grup Europeu de Magistrats per la Mediació) i Sara Pose, magistrada i coordinadora de GEMME Catalunya. També participaran al debat Raquel Alastruey i Pascual Ortuño, magistrats i professors del màster, juntament amb Rafael Llinas, director del centre de mediació de l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i professor del màster també. D'altra banda hi haurà Chantal Hernández, coordinadora de projectes a FAGIC (Federació d'Associacions Gitanes de Catalunya), Núria Solé, mediadora de l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i els integrants de FAGIC: Samara Còrdova, Lisardo Borja i Moisés Vazquez. El diàleg comptarà també amb la presència de Maria Munné i Javier Wilhelm, directors del Màster en Mediació Professional.

L'acte el coorganitzen el Màster en Mediació Professional de la UPF Barcelona School of Management, GEMME (Grup Europeu de Magistrats per la Mediació), l'Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i FAGIC (Federació d'Associacions Gitanes de Catalunya).

L'activitat és oberta, no cal inscripció prèvia i se celebra sota el lema 'Al cercle hi cap tothom, tu també'. L'acte serà de 18.30 a 20.30 a la Barcelona School of Management: carrer Balmes 132-134.