Eduardo Mendoza inaugurarà la II edició del Fòrum EDITA Barcelona

1 Junio - 2017
  • La trobada anual del sector editorial tindrà lloc del 5 al 7 de juliol i es concentra a la UPF Barcelona School of Management

Com serà el món del llibre l'any 2030? Què i com llegirà el públic infantil? Què aportaran a la lectura les noves tecnologies? Com s'ha d'establir la relació entre autors i editors? Aquestes són algunes de les qüestions que es debatran aquest any en la segona edició del Fòrum Edita Barcelona, organitzat pel Gremi d'Editors de Catalunya i la Universitat Pompeu Fabra, a través del Màster en Edició de la UPF Barcelona School of Management, i que inaugurarà el recent premi Cervantes, Eduardo Mendoza.

El Fòrum Edita Barcelona és la trobada anual més important del sector editorial a Barcelona que tindrà lloc del 5 al 7 de juliol a l'edifici Balmes de la UPF Barcelona School of Management. Durant tres dies, s'organitzen xerrades, taules rodones i debats sobre els aspectes més candents de l'actualitat del món editorial, tant a nivell nacional com internacional, amb la presència de representants del sector tant d'Espanya com de països estrangers que debaten sobre els grans reptes, oportunitats i problemes del món del llibre i l'edició actual.
L'objectiu d'EDITA Barcelona és abordar tres grans temàtiques. Per una banda, debatre els principals reptes als què s'enfronta el sector editorial des d'una perspectiva global i amb un enfocament professional. En segon lloc, analitzar la revolució tecnològica i digitals que afecta les noves formes de lectura i els canvis en el terreny de distribució. I finalment, abordaran el futur i l'horitzó que s'espera en aquest sector.

L'escriptor Eduardo Mendoza serà l'encarregat de fer la conferència inaugural del Fòrum EDITA Barcelona amb el títol 'Una vida amb editors'. Durant dos dies, aquesta trobada comptarà també amb la participació de reconeguts editors, escriptors i llibreters com Javier Cercas, Daniel Fernández, Ricardo Cayuela, Consuelo Saizar, Patxi Beascoa, entre molts altres.

El programa complert del Fòrum EDITA Barcelona ja es pot consultar a la web i també s'ha obert ja el període d'inscripcions.
Descarrega't tot el programa aquí.