Curs 2020/21: Benvinguts a la docència híbrida

Ho tenim tot a punt!

Conexión profesional
Flexibilitat
Ens adaptem a la situació de la COVID19 i a les necessitats dels estudiants.
Conexión profesional
Distància Social
Aules amb màximes mesures de seguretat, higiene i distància social recomandes.
Ecosistema multidisciplinar
Docència híbrida

Tecnologia a les aules per a la docència presencial i a remot, simultàniament.

Benvinguts a la nova aula.
On tothom hi és present.

A la UPF Barcelona School of Management estem preparats per començar el curs 2020-2021 amb les màximes garanties docents i sanitàries.

Així, hem adaptat els criteris pedagògics dels nostres programes, aules, sistemes tecnològics i preparat específicament al nostre professorat, perquè tots els nostres participants puguin seguir amb la major normalitat la seva formació.

Aquesta serà presencial -en la mesura que sigui compatible amb la situació de salut i amb els criteris fixats per les autoritats sanitàries i els instruments necessaris per a garantir a les aules les mesures que recomanin les autoritats sanitàries- i simultàniament serà viscuda en directe pels participants que no puguin assistir físicament a l'aula a través de càmeres i micròfons que faran real l'experiència a l'aula.

D'aquesta manera garantim que els continguts acadèmics i la interacció dels participants amb els seus companys i professorat es realitzi sota els mateixos paràmetres de qualitat en totes dues opcions.

A partir de l'experiència adquirida aquests mesos de confinament, la Direcció i els equips tècnics de la UPF-BSM han previst diversos escenaris de docència per reaccionar ràpidament a les eventuals restriccions de presencialitat que una futura situació sanitària pugui plantejar.

Seguiment COVID19