Alumnes del Màster en Edició visiten la impremta Cayfosa

26 Abril - 2017

La impremta Cayfosa Impresia, una de les més grans i prestigioses del mercat, que ofereix una àmplia gamma de solucions de pre-media, impressió i enquadernació, situada a Santa Perpètua de Mogoda, rep un any més els estudiants del Màster en Edició per tal de conèixer de prop els processos tècnics d'impressió i les fases de producció d'un llibre.

El màster pretén així oferir un recorregut detallat del funcionament del sector editorial i permet obtenir un coneixement pràctic i profund sobre la indústria editorial.

Les visites a la impremta s'organitzen en petits grups d'estudiants per tal de fer-les més efectives i properes i afavorir així l'aprenentatge del funcionament de tots els processos. 'Des de la seva creació es va decidir que aquest fos un màster professionalitzador que abordés tota la cadena del llibre: des de la creació de línies editorials en la negociació, la contractació, la traducció, la producció, maquetació i distribució, i també el màrqueting, les finances, la promoció del llibre. Conèixer una impremtade la dimensió de Cayfosa des de dintre és tot un privilegi i alhora una part essencial de l'aprenentatge dels estudiants, que tenen l'oportunitat de veure i preguntar tot allò referent a la impressió, les fases de producció i acabats dels llibres', explica Javier Aparicio Maydeu, director del Màster en Edició.

Al llarg d'aquests anys, el Màster en Edició ha aconseguit implicar tot el sector en el seu programa: autors, editors, gestors editorials, agents, dissenyadors gràfics, crítics, periodistes culturals, community managers, llibreters, financers... convertint-se en un referent internacional de formació d'editors i professionals del sector del llibre.