20 empreses argentines a Barcelona per formació i negocis

1 Octubre - 2012

La Fundació Gas Natural Fenosa ha portat a representants de vint empreses argentines a Barcelona en el sisè viatge de capacitació i negocis, que combina la participació a jornades de la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) amb trobades amb empreses espanyoles per explorar oportunitats de negoci.

Del 21 al 28 de setembre s'ha celebrat a Barcelona el Seminari Internacional de Primera Exportació organitzat per la Barcelona School of Management per encàrrec de la Fundació Gas Natural Fenosa, en el marc del Programa Primera Exportación.

En aquesta sisena edició del programa, la Fundació Gas Natural Fenosa hi ha participat vint empresaris argentins que han accedit a un intens programa de capacitació a càrrec dels professionals més destacats del Màster en Negocis Internacionals.

Com a complement de la capacitació, part dels empresaris seleccionats han pogut mantenir una intensa agenda de reunions de negocis amb empresaris espanyols interessats en els seus productes i/o serveis.

Per a més informació: