Master of Arts in Communication Management

Pràctiques professionals

El Master of Arts in Communication Management inclou la possibilitat de fer pràctiques curriculars en empreses, i aquestes pràctiques seran convalidades per 2 assignatures optatives.

• El servei de carreres professionals de la UPF Barcelona School of Management oferirà un nombre limitat d’oportunitats de pràctiques.
  • Es convida els participants a tenir una actitud proactiva a la recerca de pràctiques. S’oferiran recursos i assistència a càrrec del coordinador de pràctiques i del servei de carreres professionals.
  • El servei de carreres professionals assessorarà els participants en la documentació que s’hi demana i en gestionarà el conveni de pràctiques.
  • L’escola no intervé en el procés de selecció. Recorda que el darrer responsable del procés de selecció són les mateixes empreses i organitzacions. Per a més informació, si us plau, consulta la nostra normativa de pràctiques.

Algunes de les empreses que han contractat prèviament estudiants de la UPF Barcelona School of Management en pràctiques són:

Ajuntament de Barcelona
Bassat & Ogilvy
Deloitte
Deutsche Bank
FC Barcelona
Nestlé
Nissan
Novartis
Ogilvy
Pepsico
Primavera Sound
Unilever
Universal Music Spain

Algunes empreses poden demanar coneixements de castellà i de català.