Master in Human Assisted Reproductive Technologies

Idioma d'impartició:
Anglès
Inici de classes:
18 gener 2021 (per confirmar)
Fi de classes
18 juny 2021 (per confirmar)
Fi de programa:
10 setembre 2021 (per confirmar)
Horari:

de dilluns a divendres de 9.30h a 13.30h

Tipus de programa:
Màster propi
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Curriculars
Ubicació:

Màster cursat en anglès

El Màster en Tecnologies de Reproducció Humana Assistida està dissenyat per oferir recursos i habilitats que permetin fer front als reptes que plantegen els canvis tan ràpids que avui dia es produeixen en el camp de la reproducció assistida.

El programa ha estat creat tenint en compte la demanda creixent de professionals en Tecnologies de Reproducció Assistida (TRA): proporcionarà a l’alumnat les aptituds necessàries per exercir com a metges i embriòlegs i capacitarà els professionals per a la posada en pràctica dels sofisticats programes de TRA, que ofereixen tractaments complexos a pacients amb problemes d’infertilitat.

Aquest curs se centra en la transició d’una filosofia educativa basada en l’execució tècnica (good hands) a una altra que gira entorn del pensament crític, de l’aplicació que es basa en l’evidència i de l’adopció de la innovació (good thinking).

Al llarg del programa, l’alumnat millorarà les seves habilitats analítiques qualitatives i quantitatives en el camp de la Medicina basada en l’evidència (MBE) així com la seva metodologia individual i d’equip en la recerca reproductiva i l’atenció clínica.

Gràcies a la col·laboració amb el Grup Eugin, el Màster en Tecnologies de Reproducció Humana Assistida oferirà a l’alumnat l’oportunitat d’obtenir experiència internacional. Les classes seran impartides per reconeguts professionals internacionals i líders d’opinió en el camp de les TRA. A més, aprofitant l’estructura internacional del Grup Eugin, amb presència a Europa i a Amèrica, les pràctiques es duran a terme en clíniques de TRA d’Espanya, Itàlia, Dinamarca, Suècia, EUA i Brasil.

Si acabes de llicenciar-te o si ja estàs en actiu com a professional en el camp de les tecnologies de reproducció assistida, aquest programa et formarà com a metge/essa o embriòleg/òloga per treballar en clíniques especialitzades en reproducció assistida. Et posaràs al dia dels darrers avenços en el camp de les TRA i et formaràs per ser un professional altament especialitzat en reproducció.

Pots escollir com finançar els teus estudis entre 3 i 59 mesos consultant el nostre simulador i rebre resposta en menys de 24h. També pots consultar els préstecs bancaris especials disponibles pels participants de la UPF Barcelona School of Management.

Per què aquest programa?

1. Perquè aprendràs a pensar críticament. En un camp que evoluciona ràpidament cap a l’automatització, la miniaturització i les tecnologies d’informació assistida, com a professional de TRA, hauràs de dominar les habilitats tècniques, a més de desenvolupar el pensament crític.
  2. Perquè l’ús de la Medicina basada en l’evidència et permetrà avaluar i abordar les noves propostes clíniques i tecnològiques amb una mentalitat crítica. El pla d’estudis inclou una sèrie de temes fonamentalment importants que sovint d’altres programes no tenen en compte, com ara l’atenció i la cura centrades en el pacient, la psicologia i la psicopatologia de la infertilitat, la consciència i el coneixement de la fertilitat, la intel·ligència artificial en TRA i la comunicació amb el pacient a través dels nous mitjans.
  3. Perquè el programa inclou un mòdul de laboratori únic en què obtindràs experiència pràctica en tècniques de laboratori d’embriologia, incloent-hi un conjunt de procediments fonamentals relacionats amb esperma, oòcits i embrions; A més, rebràs formació en procediments clínics bàsics com la recollida d’òvuls i la transferència d’embrions mitjançant l’ús de simuladors clínics d’última generació.
  4. Perquè el programa és veritablement internacional. Les classes seran impartides per reconeguts professionals internacionals i líders d’opinió en el camp de les TRA.
  5. Perquè et beneficiaràs de les pràctiques que es duran a terme en clíniques de TRA d’Espanya, Itàlia, Dinamarca, Suècia, EUA i Brasil.

Objectius

• Obtenir un coneixement teòric sòlid en els camps de la reproducció humana, l’endocrinologia i l’embriologia, incloent-hi una comprensió àmplia de la patologia de la reproducció així com de les intervencions clíniques i de laboratori que actualment es fan servir per tractar la infertilitat.
  • Entendre la importància de l’ètica en les TRA i conèixer les qüestions ètiques que plantegen les noves tecnologies genètiques i mèdiques aplicades a la medicina reproductiva.
  • Conèixer el marc legal i normatiu que regeix les TRA en diferents zones del món. Apreciar la necessitat de passar d’un paradigma centrat en el mètode a un paradigma centrat en els pacients.
  • Entendre i aplicar correctament les tecnologies genètiques en la reproducció assistida.
  • Adquirir experiència pràctica en les tècniques principals de laboratori d’embriologia.
  • Dominar la recol·lecció d’oòcits i la transferència d’embrions mitjançant simuladors clínics.

Amb la col·laboració de:

logo eugin