Màster Online en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

Direcció acadèmica

Gema Revuelta

• Directora del Centre d'Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la Universitat Pompeu Fabra. Directora de l'Informe Quiral: Medicina, comunicación y sociedad.
  • Doctora en Medicina
  • Professora associada del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra.

Carolina Llorente

• Coordinadora del Centre d' Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la UPF (CCS-UPF)
  • Màster Universitari en Societat de la Informació i del Coneixement, itinerari d'investigació, per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
  • Professora associada de la Universitat Pompeu Fabra

Coordinació acadèmica

Carolina Llorente

• Professora associada de la Universitat Pompeu Fabra

Marc de Semir

• Director de Comunicació Corporativa i Mecenatge de la Fundació Bertelsmann.
  • PDD pel IESE.

Vladimir de Semir

• Periodista.  Membre del Comitè Científic de la xarxa internacional Public Communication of Science and Technology (PCST). Patró de la Fundació Víctor Grífols i Lucas. Codirector de l'Informe Quiral: Medicina, comunicación y sociedad. Columnista habitual de The Huffington Post (edició espanyola) i del diari català Ara. Autor de Decir la ciencia: divulgación y periodismo científico de Galileo a Twitter.
  • President del Consell Assessor i del Consell Social del Centre d'Estudis Ciència, Comunicació i Societat del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut de la Universitat Pompeu Fabra.

Bienvenido León

• Doctor en Comunicació, Comunicació de la Ciència i el Medi Ambient per la Universitat de Navarra.
  • Professor adjunt de Divulgació Científica Audiovisual de la Universitat de Navarra.

Gema Revuelta

• Doctora en Medicina

Cristina Ribas

• Presidenta de l'Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC).
  • Llicenciada en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra.
  • Professora associada de la Facultat de Comunicació de la Universitat Pompeu Fabra.

Maria Josep Picó

• Periodista, escriptora i articulista. Premi Nacional de Periodisme Ambiental 2005.

Guillermo Fernández

• Consultor de projectes museístics. Col·laborador a la Fundació Social "la Caixa" (CaixaForum).

Cristina Aced

• Consultora de comunicació independent, especialitzada en l'àmbit digital.
  • Doctora en Societat de la Informació i el Coneixement per la Universitat Oberta de Catalunya.
  • Professora col·laboradora de la Universitat Oberta de Catalunya.

Nahia Barberia

• Directora de Producció i Comunicació en Formes Naturals.
  • Doctora en Biologia per l'Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC).

Núria Jar

• Periodista freelance especialitzada en ciència i salut. Escriu per a Agència SINC, Muy Interesante, Scientific American i El País.

Roberto Miguel Herrscher

• Periodista especialitzat en cultura, societat i medi ambient.
  • Màster en Periodisme per la Universitat Colúmbia de Nova York.
  • Director del Màster en Periodisme BCN_NY de la Universitat de Barcelona i de la Universitat Colúmbia de Nova York.