Masterclass

Sostenibilitat i Creixement: la nova creació de valor

15 de juny

postgrado negocios sostenibles

La UPF Barcelona School of Management i l'Escola de l'Aigua d’Agbar et conviden a la Masterclass: "Sostenibilitat i Creixement, la nova creació de valor" que es realitzarà el pròxim 15 de juny, a les 18:30h, en el marc del llançament del nou Postgrau de Desenvolupament Directiu en Negocis Sostenibles. La masterclass està orientada a directius i executius que desitgin aportar valor en les seves empreses o departaments a través d'innovació en matèria de sostenibilitat.

Els ponents d'aquesta sessió seran els directors acadèmics del postgrau, Marcos Eguiguren i Francesc Mayné, els qui debatran sobre la sostenibilitat com una megatendencia que ha arribat per a quedar-se i que està impactant tota la societat. Els experts explicaran com la sostenibilitat ja no és solament un avantatge competitiu per a les empreses, sinó un element determinant per a el èxit i la supervivència de qualsevol organització en l'actualitat.

Durant la masterclass explorarem com viuen les empreses i directius el repte de la Transició Verda i com la sostenibilitat és un element que impacta en tota l'organització, a qualsevol nivell. Aprofundirem en el full de ruta que han de marcar-se els responsables dels processos de decisió tenint en compte la sostenibilitat i revisarem alguns casos d'empreses reals.

SEGUEIX-LA EN STREAMING AQUÍ

Ponents:

• Marcos Eguiguren: Codirector del Postgrau de Desenvolupament Directiu en Negocis Sostenibles. Economista i expert en Sustainable Banking and Finance. Director General de la Global Alliance for Banking on Values. Cofundador de SingularNet i conseller en diverses societats.
  • Francesc Mayné: Codirector del Postgrau de Desenvolupament Directiu en Negocis Sostenibles de la UPF Barcelona School of Management i Docent de l'Escola de l'Aigua d’Agbar.

La sessió es realitzarà per streaming. Places limitades. L'accés és exclusiu, pel que el contingut estarà disponible només 30 dies per als inscrits.

T'esperem!