Marató de Micro TED Talks Medi Ambient UPF-BSM

1 de juny a les 16:00

mujer hablando con un micrófono de diadema

La UPF Barcelona School of Management es suma al Dia Mundial del Medi Ambient donant veu a estudiants i antics alumnes actius en la causa mediambiental. El nostre repte és donar suport als que ja lideren la conversa i l’acció en aquest àmbit i al mateix temps, generar nous Climate Influencers a la nostra comunitat.

Amb aquest objectiu, el dia 1 de juny a les 16h, et presentem 10 Micro TED Talks, en format online, en el marc de la iniciativa mundial COUNTDOWN per combatre el canvi climàtic.

1. "Frenant el canvi climàtic des de la indústria de la moda". Sònia Flotats. CEO So Good So Cutemagazine de moda i tendències sostenibles Alumni Postgrau en Responsabilitat Social Corporativa.
  2. "Química  per a un futur sostenible". Xavier Ribera. Director de Comunicació, Relacions Institucionals i Sostenibilitat BASF Alumni Postgrau Direcció de Comunicació.
  3. "Veïnatge positiu per abordar el desenvolupament sostenible". Josep Maria Canyelles. President TSR Territori Socialment Responsable Alumni Màster en Polítiques Públiques i Socials
  4. "Com recuperar 100.000 oliveres centenàries abandonades?" Alberto Alfonso Pordomingo. Co-fundador de Apadrinaunolivo.org  Alumni Postgrau Compliance.
  5. "Transformació cap a una societat més sostenible, cosa de tothom". Sandra Costa. Consultora Senior Sostenibilitat, Canvi Climàtic i RSC KPMG España Alumni Postgrau Responsabilitat Social Corporativa.
  6. "Fast fashion", la resposta equivocada". Vincenzo Rusciano. CEO Youkoala.com: l'armari compartit de roba per a nensAlumni Executive MBA.
  7. "Transparència, Reversibilitat i Sota Demanda". Eduard Mas.  Product Manager Reprotect. Estudiant Màster Direcció Màrqueting Digital.
  8. "La llar i la sostenibilitat mediambiental". Mª Carmen de Bernardo. Traductora freelance. Estudiant Postgrau Traducció.
  9. "Auditoria interna en RSC". Diana Casajus. Auditoria interna VidaCaixa. Alumni Postgrau Responsabilitat Social Corporativa.
  10. "Legislar l'Ecocidi: és la solució?" Oscar Benítez. Expert en Investigació de Delictes Ecològics.  Alumni Compliance.

T’hi esperem! Inscriu-te aquí i comparteix l’esdeveniment amb la teva xarxa de contactes

Connecta't aquí

Codi d'accés: TedTalks