El Maria Canals porta cua!

3 de març de 12:00 a 21:30h

Vestíbul UPF-BSM

foto Maria Canals CAT

El concurs de piano Maria Canals, fundat el 1954 i que tindrà lloc aquest any del 19 al 30 de març a Barcelona, s'adreça a joves intèrprets de tot el món d'entre els 18 i 30 anys. Així, una de les activitats relacionades amb aquest concurs és "El Maria Canals porta cua", que consisteix a col·locar pianos de cua en diversos espais públics a disposició de qui els vulgui tocar.

Una de les localitzacions serà el vestíbul de la UPF Barcelona School of Management que, durant el dia 3 de març, acollirà aquesta bonica iniciativa posant a disposició dels seus estudiants un piano de cua per tal que puguin compartir el seu talent amb la resta de la comunitat.

La Universitat Pompeu Fabra hi participa des de fa ja vuit anys, contribuint així a trencar les barreres socials, culturals i mentals que hi ha entre la majoria de la població en relació amb la música.

Quan i on?

• 3 de març, de 12.00 a 21.30 h: vestíbul de la Barcelona School of Management (Carrer de Balmes, 132 - 134)

Altres dies i localitzacions a la UPF:

• 27 de febrer, d'11.00 a 18.00 h: pati de l'edifici Jaume I del campus de la Ciutadella
  • 28 de febrer, d'11.00 a 18.00 h: vestíbul d'entrada del campus del Mar
  • 28 de febrer, d'11.00 a 18.00 h: a la plaça de la universitats de l’edifici TCM1 del TecnoCampus (Mataró)
  • 1 de març, d'11.00 a 18.00 h: plaça Gutenberg del campus del Poblenou

Concurs de vídeos "Tu hi toques?"

Et convidem a enregistrar un vídeo en què toquis el piano, sigui quin sigui el teu nivell, edat i estil musical. És molt fàcil:

• Penja el teu vídeo al canal youtube del Maria Canals La galeria dels tocats.
  • Difon-lo per les xarxes socials amb els coixinets #johitoco i #upfhitoca

Els guanyadors dels millors vídeos podran tocar un piano de gran cua al Palau de la Música Catalana!