Javier Gil-Bazo

Associate Professor UPF

Professor Titular de Finances a la Universitat Pompeu Fabra. Anteriorment ha ocupat una plaça de Professor Titular a la Universidad Carlos III. Javier també ha dut a terme investigacions a la Universitat de Maryland, a la Universitat de Tilburg i a la Wharton School de la Universitat de Pennsilvània.

Javier Gil-Bazo va ser el president de l'Associació Espanyola de Finances el 2018-19. Els seus interessos de recerca cobreixen inversors institucionals, comportament dels inversors, gestió d'actius i fixació de preus d'actius. La seva recerca ha estat publicada en revistes acadèmiques com Journal of Finance, Review of Financial Studies i Journal of...

• Finance & Control

Professor/a

• Master of Science in Finance and Banking

Actividad Investigadora y transferencia

• EVANS, R., GIL-BAZO, J., LIPSON, M. (2024). Mutual fund performance and manager assets: The negative effect of outside holdings. Financial Management.
  • GIL-BAZO, J., DEMIGUEL, V., OTROS , O. (2023). Machine learning and fund characteristics help to select mutual funds with positive alpha. Journal of Financial Economics.
  • DONG, H., GIL-BAZO, J. (2020). Sentiment stocks. International Review of Financial Analysis.