Sílvia Cóppulo: "El cos expressa en veu alta el que la ment pensa en veu baixa"

22 Mayo - 2019

"El cos expressa en veu alta el que la ment pensa en veu baixa", alertava la periodista i comunicadora Silvia Cóppulo en la masterclass sobre comunicació verbal i persuació, organitzada pel Màster en Direcció dels Recursos Humans a les Organitzcions de la UPF Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra.

Cóppulo, Doctora en Comunicació i amb 30 anys d'experiència en televisió, ràdio i premsa combinada amb l'activitat acadèmica, va desplegar el seu ampli coneixement amb exemples concrets als assistents que demostraven la importància de coordinar allò què dius amb el què fas. 'La forma de caminar o seure, de gestualitzar o fins i tot de mirar i somriure, entre d'altres, ens revela molta informació sobre les persones i sobre el que estan sentint. En definitiva, la comunicació no verbal ens dóna informació que se li escapa a les paraules'. Cóppulo va impartir una classe magistral a la UPF Barcelona School of Management sobre tècniques i recursos per a una comunicació o presentació en públic efectiva, persuassiva i que demostri seguretat, un recurs essencial per al desenvolupament de qualsevol professió.