El Màster en Economia de la Salut i del Medicament, en el Top 50 del món

15 Abril - 2021

El Màster en Economia de la Salut i del Medicament de la UPF Barcelona School of Management es troba classificat en el Top 50 del món en les seves edicions en anglès i castellà en el darrer rànquing publicat per Eduniversal: Ranking Best Masters.

En concret, es tracta del cinquè millor màster 100% online i el primer classificat d'Espanya en les categories de Health Economics & Public Health i Health Management.

"Per a nosaltres és imprescindible aparèixer en aquests rànquings, perquè és l'únic a escala mundial, que ofereix el detall de programes per països i per àrea de coneixement. Som un dels programes amb més alumnat d'arreu del món i aquest rànquing és un bon referent per a ells i per a nosaltres", afirma el director acadèmic dels programes, el professor Jaume Puig-Junoy.

Aquest màster ha afermat la seva plaça en el rànquing des que es llisten aquest tipus de formacions, però enguany és el primer cop que apareixen les dues edicions. "Mantenir-nos en el top 50 competint amb programes presencials és una gran fita", rebla el director.

En les 18 edicions que s'han realitzat d'aquests màsters, entre les dues edicions, han passat més de 1.400 alumnes de tot el món, sobretot professionals del sector salut i farmacèutic.

Eduniversal Group és líder mundial en informació d'educació superior. El seu objectiu és proporcionar als estudiants de tot el món les eines per trobar les millors oportunitats educatives. Les classificacions acadèmiques àmpliament reconegudes d'Eduniversal són la peça central d'un ecosistema global de llocs web i serveis. Cada any, més de quatre milions d'estudiants utilitzen Eduniversal per buscar el programa adequat.

També et pot interessar