Promovent el Congrés d'Emprenedoria en Clau Femenina al Bizbarcelona Saló Emprenedor 2011

1 Septiembre - 2011

p>Els passats dies 15 i 16 de juny, va tenir lloc, a la Fira de Barcelona, el Bizbarcelona Saló Emprenedor 2011, un esdeveniment dirigit a persones emprenedores i per a empreses amb solucions per a la creació, el finançament, el creixement, la internacionalització i la innovació de les empreses, al què van assistir més de 13.300 visitants.

En aquest esdeveniment va participar la Universitat Pompeu Fabra en el marc de la Xarxa d'Emprenedoria Universitària (XEU), en què va promoure les seves activitats i va participar en diverses conferències. Mònica Alonso, Managing Director de la Barcelona School of Management, va impartir la ponència sobre “Story Telling d'una vertadera jove emprenedora”, en què narrava les vivències i experiències de quatre joves emprenedores.

Els propers 6 i 7 d'octubre, està previst, a la seu de la Barcelona School of Management, el Congrés d'Emprenedoria en Clau Femenina, que està dins de les activitats de la Xarxa d'Emprenedoria Universitària (XEU). Serà un espai en què emprenedors i emprenedores que han viscut la seva pròpia experiència debatran i transmetran els seus coneixements i el seu aprenentatge al públic assistent.

Paral·lelament al congrés i en el marc d'aquest, el dia 6 d'octubre es desenvoluparan diferents tallers dirigits a impulsar l'emprenedoria entre la comunitat universitària.