Premis BSM als millors Projectes o Treballs Finals de Màster o Postgrau 2019

26 Septiembre - 2019

La UPF Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra va aprofitar l'acte inaugural del curs acadèmic 2019-20 per fer entrega dels premis UPF Barcelona School of Management als millors Projectes o Treballs Finals de Màster o Postgrau del curs anterior. 'Esperem que serveixin d'inspiració als estudiants d'aquest any', afirmava Mònika Jiménez, professora de comunicació i presentadora de l'acte. Els premis van ser per:

• En la categoria 'Millor Iniciativa Empresarial Innovadora' va ser per a Laia Pérez, del Màster en Edició pel seu treball "Glook. Local books for global publishers ".
  • En la categoria 'Transferència de Coneixement', es va atorgar un accèssit a Joan Solé del Màster en Direcció i Gestió Esportiva pel treball "Pla estratègic H.C. Sferic Terrassa 2.0 "i el premi UPF Barcelona School of Management va ser per a Blanca Miracles, Marc Matea, Joan Noguera i Núria Santmiguel del Màster Universitari en Gestió Financera i Auditoria per 'Impost sobre beneficis a la UE (15) i Suïssa. Efectes de la decisió de localització de l'empresa'.
  • En la categoria 'Contribució a la Investigació' hi va haver un accèssit per Ángela Jiang Wang del Màster Universitari en Màrqueting pel projecte "The Canda Incident:: Does Commercialization matter in gift-giving and how does it affect authenticity and value?" I el premi UPF Barcelona School of Management va ser per Natàlia Amat del Màster Universitari en Direcció Financera i Comptable de l'Empresa per "How can we improve the quality of Collaborative Economy services? The quality model for Collaborative Consumption services".
  • En la categoria 'Ètica, Responsabilitat Social, Benestar Planetari i Cultura' el premi va ser ex aequo per Elsa Camille Maurici del Màster of Arts in Communication Management per "CSR Communication and its influence on Employer Attractiveness. Do Millenials swipe right for German Companies 'CSR Communication? i per Aida García, Aleix Hernández, María Pérez i Silvia Sala del Màster Universitari en Gestió Financera i Auditoria per "Honestedat variable".
  • Finalment, en la categoria 'Millor Projecte de Gènere' es va concedir un accèssit a la Laia Mauri del Màster en Comunicació Política i Institucional per "Senyores que escombren: creació d'1 partit polític format Només per dones i disseny de l'acte central de campanya electoral ". I el premi UPF Barcelona School of Management va ser per a Anna Gimeno, Sara Mendoza i Andrea Viejo del Màster en Mediació Professional pel treball "Gener (and) o. Guia per implementar la mediació en casos de violència de gènere".