Premis BSM als millors projectes dels estudiants i a les iniciatives en transferència de coneixement i innovació docent

9 Abril - 2019
  • Els Premis comprenen 3 categories: la de Millor projecte o treball final de Màster o Postgrau, els Millors casos d'empresa i els Premi UPF Barcelona School of Management al professorat.

Ja està oberta la convocatòria dels Premis UPF Barcelona School of Management pel curs acadèmic 2018-19. Aquesta és la primera edició d'uns premis que volen donar visibilitat al talent i a l'excel·lència dels alumnes i els professors de la UPF Barcelona School of Management. La Fundació Institut d'Educació Contínua, titular de la UPF Barcelona School of Management-Universitat Pompeu Fabra, convoca anualment els següents premis:

En el cas de la primera categoria, l'objectiu és donar visibilitat a projectes o treballs finals de Màster o Postgrau dels alumnes de la UPF Barcelona School of Management. Es premiaran aquells projectes que destaquin per haver treballat en línies com la interdisciplinarietat, la perspectiva de gènere, la innovació en el món de la empresa, la contribució a la investigació o transferència de coneixement i qüestions com l'ètica, responsabilitat social, benestar planetari, cultura o temàtiques similars que contribueixin a la millora de la societat i les organitzacions. Per consultar les bases cliqueu aquí.

Rere els Premis als millors casos d'empresa hi trobem la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la UPF, la UPF Barcelona School of Management, el Departament d'Economia i Empresa i ACCID. Les quatre institucions volen impulsar amb aquest premi la creació de casos d'empresa que es puguin difondre i també utilitzar-se posteriorment per a la docència. La idea és aprofitar i donar valor als treballs de bona qualitat realitzats pels alumnes de la Facultat o de la UPF Barcelona School of Management. Les bases de la convocatòria les trobareu aquí.

Per últim, els Premis UPF Barcelona School of Management al professorat tenen com a finalitat promoure l'excel·lència en docència i transferència de coneixement entre el cos docent de la UPF Barcelona School of Management. Per consultar les modalitats del premi i les seves bases cliqueu aquí.

El veredicte dels premis es donarà a conèixer en un acte que tindrà lloc a la UPF Barcelona School of Management en el primer trimestre del curs acadèmic 2019-20.