Les noves aules de la BSM, guardonades amb el German Design Award 2018 a millor projecte d'arquitectura interior

25 Octubre - 2017

L'estudi d'arquitectura Dear Design ha rebut el premi German Design Award 2018 a millor projecte d'arquitectura interior pel disseny de les noves aules de la UPF Barcelona School of Management. Aquestes noves aules formen part del projecte de reforma docent aplicat als espais de l'edifici Balmes que consisteix a repensar i reconceptualitzar les aules i espais físics de l'escola per adaptar-los al seu nou model docent i la seva manera concreta d'entendre el procés de formació-aprenentatge i les relacions educatives.

Per a això, la UPF Barcelona School of Management va apostar per l'estudi Dear Design i l'any passat va estrenar les primeres aules del projecte, preparades per facilitar noves relacions -entre alumnes i professors- i concebudes com a espais amplis, oberts i polivalents.
El German Design Award
El German Design Award és el premi internacional més important que atorga el Consell Alemany de Disseny (German Design Council), la principal autoritat de disseny i marca d'Alemanya. L'objectiu fonamental d'aquests guardons és descobrir, presentar i reconèixer les millors i més innovadores tendències i propostes de disseny en diferents categories. Dear Design es va presentar amb el projecte UPF Teaching Spaces project, que ha obtingut el premi en la categoria d'arquitectura d'interiors.

La cerimònia se celebrarà el 9 de febrer a Frankfurt, Alemanya.

DESCOBREIX el projecte de reforma docent aplicat als espais de la UPF Barcelona School of Management:

Nuevas aulas para modelos de formación