Huawei desvetlla la seva estratègia de marca per convertir-se en gegant de la tecnologia mòbil en ple Mobile World Congress

19 Febrero - 2018

• El vicepresident de Comunicació Corporativa de Huawei, Walter Jennings, presentarà la seva estratègia de KOL Engagement a la UPF Barcelona School of Management

• L'acte comptarà amb reconeguts experts i influencers internacionals com Carlos Scolari, Enrique Dans, Marsha Collier i Craig Brown

Huawei és ja el tercer venedor de smartphones al món, només per darrere d'Apple i Samsung. A Espanya, és el segon. En 2017, va vendre més de dos milions de smartphones i va registrar una quota de mercat del 20,6%. Fa deu anys, la marca Huawei era irrellevant per a l'usuari estàndard. El seu nom sonava en empreses i entorns corporatius relacionats amb la indústria de les telecomunicacions. Fora d'allà, pocs coneixien la marca. Com ha aconseguit Huawei convertir-se en un dels gegants de la tecnologia mòbil i situar-se al podi al costat d'Apple i Samsung?

Per arribar fins aquí, Huawei va optar per una estratègia de màrqueting i comunicació molt intensa a través d'un programa de màrqueting influent, o com ells l'anomenen, un programa de KOL (Key Opinion Leaders). El màrqueting de influencer no és un concepte nou. Aconseguir que les persones adequades parlin de tu i donin a conèixer la teva marca i productes ha estat sempre una de les millors formes de millorar el reconeixement de la marca. El que és comparativament nou és la capacitat de Huawei de fer connexions ràpidament. Com ho va aconseguir? Aprofitant la seva presència a Barcelona per al Mobile World Congress, Walter Jennings, vice president de Comunicació Corporativa de Huawei Technologies, presentarà la seva estratègia de branding i el Huawei KOL Program en un acte públic organitzat conjuntament per Huawei i la UPF Barcelona School of Management, a través del seu Master of Arts in Communication Management. Un acte que comptarà, a més, amb alguns dels influencers més reconeguts internacionalment com Carlos Scolari, professor del departament de Comunicació de la UPF, Enrique Dans, expert en màrqueting i professor de l'IE, Marsha Collier (New York), autora de més de 40 publicacions sobre ecommerce, ebay i social media com el reeixit llibre 'e-Bay for Dummies', i Craig Brown (Texas), expert en tecnologia, emprenedor i autor de 'Untapped Potential'.

Així, en ple Mobile World Congress i amb la presència a Barcelona de tota la indústria tecnològica i mobile del món, Huawei decideix explicar la seva història, experiències i estratègies corporatives en el sector de la telefonia mòbil i la comunicació. Tota una masterclass oberta al públic que tindrà lloc el 28 de febrer a l'auditori de la UPF Barcelona School of Management.

Aforament limitat. Incripció obligatòria.

huawei