#LLEGIREMSERVEIX: El Sant Jordi d'estiu a la UPF-BSM

16 Julio - 2020

Els llibreters i les llibreteres s'uneixen per portar al 23 de juliol el Sant Jordi que no es va poder celebrar el 23 d'abril. Des de la UPF Barcelona School of Management ens hi hem sumat amb la complicitat de quatre llibreries veïnes: La Carbonera, Alibri, La Central i Documenta. Amb elles hem reflexionat entorn la lectura i ens han compartit els millors llibres per a aquest estiu. A la seva selecció hi han afegit alguns dels títols que personal de gestió i professorat de la UPF-BSM va proposar en la paradeta virtual de Sant Jordi 2020.

entrada La Carbonera

Durant una setmana, la comunitat UPF-BSM comptarà amb la visió d'aquests experts sobre el valor de la literatura, la importància de la lectura durant el confinament, i sempre, i sobre com la cultura pot sobreviure a l'actual crisi sanitària i econòmica.

Podreu trobar les converses amb la Mar i la Carlota (La Carbonera), l'Alejandro (Alibri), la Marta (La Central) i l'Eric (Documenta) a les xarxes socials de la UPF Barcelona School of Management.

Seguir totes les recomanacions a IGTV